Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Leste nå at diett.no skal gå over til en betalingsløsning. Hva syns dere om dette? Kommer dere til å betale? Selv bruker jeg diett.no innimellom, men ikke nok til å gidde og betale for tjenesten. Finnes mange andre gratis alternativer der ute, eneste som er synd er at jeg har brukt tid på å legge inn egne matvarer og slikt.

De kunne heller kjørt på med reklame hvis årsaken er at de må finansiere server.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/15992-diettno-betalingstjeneste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

har også brukt diett.no lenge på grunn av at jeg synes dette er et strålende og lett forståelig program, om jeg kommer til å betale eller ikke er ikke så lett å si, kommer litt an på hvile andre alternativer det vil være på markedet. Jeg har funnet et alternativ som jeg likte veldig godt som jeg trur det er gymgrossisten som står for, se link:

TreningKosthold.no: Trening Kosthold Diett Øvelser Treningsprogram Linker Dagbok Fitness Kroppsbygging Slanking

:)

Brukte diett.no til jeg fikk vite at de skulle ta betalt. Tjenesten har vært fin den, men det er litt få funksjoner og en grell design (både utseende og måten funksjonaliteten er lagt opp) til å forsvare å ta betalt.

Nå bruker jeg Free Calorie Counter, Diet & Exercise Journal | MyFitnessPal.com som også har apps til alle mobile enheter, noe som er fint om man er mest på farten.

De fleste norske matvarer og kosttilskudd ligger allerede inne også. Der i blant Myoprotein i alle smaker :)

Annonse

Det er ikke det at 39 kr er så mye, men når det finnes gratisløsninger, hvorfor ikke velge de? Dessuten hadde de klart seg like godt med litt reklame. Enklere for brukerne også. Tror de kommer til å tape mange "kunder" på å gjøre om diett.no til en betalingstjeneste.

Har sett dette selv, litt kjipt, iom at jeg hadde planlagt å bruke det fremover..

Har de andre alternativene som er nevnt støtte for å legge inn egne matretter?

Både treningkosthold og mylog kan du sette inn egne varer. Min favoritt er treningkosthold, denne synes jeg er lettere og bedre enn de andre jeg har prøvt.

Kan du se hele ukas makroer -samlet- på treningskosthold?

Må jo være noe :) hehe, jeg personlig likte bedre oppsettet med dagposrsjonene, men har ikke funnet noe ukesnitt, dette bør være en enkel sak for dem siden hele historikken er loggført på historikk :)

Annonse

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...