Gå til innhold

sportsbh - finner ikke min størrelse noe sted! -.-

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg vet ikke om det er spurt lignende spm tidligere, jeg klarte ikke finne noe som var til hjelp ihvertfall! Jeg har lett og lett etter sportsbh-er på nett og i butikk nå som passer meg, men enten blir de for vide rundt, eller for små i cupen.. I vanlig bh bruker jeg 70 i, og alle sportsbh-ene jeg finner går opp til 70 g. Dette er jo 2 cup-str under meg... Jeg har til nå i all hovedsak trent styrke, men nå utpå nyåret tenkte jeg at jeg skulle begynne med litt cardio. Til dette kan det jo være lurt med en god bh :p slik ståa er i dag må jeg bruke to sportsbher for at de skal gi nok støtte! Og dette blir litt slitsomt, da det ikke er så fryktelig behagelig egentlig.. ^^

Håper noen vet om en god high impact bh for oss med litt større bryster! ^^

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Jeg kjøpte

Shock Absorber - Products - Ultimate Range - Ultimate Run Bra

og synes ikke noe om den.. Den gir ikke støtte i det hele tatt og gnager på sidene (n)

Syns du ikke? Har lest mye positivt om den.. har du en du er førnøyd med da? :)

Syns du ikke? Har lest mye positivt om den.. har du en du er førnøyd med da? :)

Den har jo vunnet masse tester og sånt, det skjønner jeg ikke :p Gikk i "bh-butikk" for å finne den rette størrelsen, men sitter ikke noe godt.. Får prøve den i morgen og se om jeg skifter mening..

Change er jo helt skrullete når det gjelder størrelser. Min siste BH derifra er i 75G, men jeg får fortsatt på meg (og synes den holder) en treningstopp fra H&M i str S. (Ja, de blir litt squish, men :p )

Change er litt underlig i str ja, men d er jo ikke store forskjeller n mellom cup-str heller :p jeg har en i M fra en annen plass, men denne er egentlig litt for vid rundt og der er litt små der hvor puppene skal være liksom xD

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...