Gå til innhold

Egne gym for jenter og damer


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg trener heller med en gjeng menn som bygger, enn med bare jenter.. Foretrekker faktisk når det ikke er noen jenter der jeg trener..! Jenter er hverandres verste fiende når det kommer til utseende osv, de legger det IKKE fra seg i garderoben..

Jeg kan godt bli med dere i garderoben. For å sikre at dere legger igjen slike ting, altså. Ingen annen grunn :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det minste godt å høre at jentene også titter litt mellom settene ;)

Øffkårs! Vi er da kvinner, vi har våre lyster!;)

Var så heldig å få tilfredsstillt en av mine svakheter i går kveld.. En kjekk, mørk kar, kledd i svart, med langt hår...hihihi

Nå skal det sies at jeg ikke har noe imot å sikle på en av PT'ene på senteret mitt, blir bare pittelitt sjalu for at det ikke er min time;oP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trener stort sett alene inne på frivektrommet , jeg .. Sjeldent det er noen der på tidene jeg trener, sånn bortsett fra videregående klasser som tar gymtimene sine der . HADDE jo ikke gjort noe om det var noen fine mennesker å se på sånn innimellom settene også , da . Finnes jo ikke noe flottere enn menn(og damer ) som løfter vekter/trener :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke bare mellom settene ;) prøver å holde fokus i tunge sett da, men kan fort miste konsentrasjonen sjøl!

Grisejente! Me like :p

Kan forøvrig legge til at første tunge knebøy (1,3x kroppsvekt) etter strekken gikk veldig bra - sikkert litt fordi jeg ble spottet av en som virket som om han satte litt for stor pris på å være tett inntil meg om jeg slet :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grisejente! Me like :p

Kan forøvrig legge til at første tunge knebøy (1,3x kroppsvekt) etter strekken gikk veldig bra - sikkert litt fordi jeg ble spottet av en som virket som om han satte litt for stor pris på å være tett inntil meg om jeg slet :p

Haha, den følelsen kan ikke være noe særlig :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...