Gå til innhold

Anbefalte innlegg

DEN følelsen:cautious:

Jeg vil bygge på hele kroppen,og ja jeg vil ha muskuløse armer,men jeg vil også at armene skal gå inn i cm i takt med resten av meg:P

Har gått inn 10 cm på mage siden juni,6 på rumpe/hofter,5 på lår og 5 rundt midja osv osv...bra med andre ord,over 30 cm til sammen på midje,mage og 25 til sammen rundt stumpen,dette på et års tid ...ja dere skjønner...meeen...armene ,deeee vil ikke de...har vel gått inn hele 3-4 cm rundt armene siden i fjor sommer ...såå spørsmålet er..

Hvorfor? Setter stor pris på om det er andre her som har det slik som vil dele det med meg:D Altså,damer,menn skjønner jeg jo blir litt skuffa om de skulle bli mindre på armene:D

Hva gjør jeg med dette,er det noe å gjøre i det hele tatt. Ja jeg vet ,man ikke kan punktforbrenneo_O.

Fortsetter under...

For det første; det var kanskje mer å ta av på mage, rumpe, lår?

For det andre; armene er jo mye mindre i omkrets så hvis man ser på %-vis nedgang så er det kanskje ikke så stor forskjell. kanskje du till og med har gått med %-vis mer på armene enn på lårene.

For det andre; armene er jo mye mindre i omkrets så hvis man ser på %-vis nedgang så er det kanskje ikke så stor forskjell. kanskje du till og med har gått med %-vis mer på armene enn på lårene.

Jeg vet ikke,men synes selv at armene mine er schvææære og fleskete:P Bedre har de blitt seff;) Men jeg er veldig bredskuldra og har kraftige armer fra før av:)
DEN følelsen:cautious:

Jeg vil bygge på hele kroppen,og ja jeg vil ha muskuløse armer,men jeg vil også at armene skal gå inn i cm i takt med resten av meg:p

Har gått inn 10 cm på mage siden juni,6 på rumpe/hofter,5 på lår og 5 rundt midja osv osv...bra med andre ord,over 30 cm til sammen på midje,mage og 25 til sammen rundt stumpen,dette på et års tid ...ja dere skjønner...meeen...armene ,deeee vil ikke de...har vel gått inn hele 3-4 cm rundt armene siden i fjor sommer ...såå spørsmålet er..

Hvorfor? Setter stor pris på om det er andre her som har det slik som vil dele det med meg:D Altså,damer,menn skjønner jeg jo blir litt skuffa om de skulle bli mindre på armene:D

Hva gjør jeg med dette,er det noe å gjøre i det hele tatt. Ja jeg vet ,man ikke kan punktforbrenneo_O.

Sykt bra fremgang da! :-) Jeg har desverre ikke noe spesialkunnskap på området, men kan bruke meg selv som eksempel hvis det er noen trøst. Etter sommerferien har jeg gått inn 4 cm i midjen, og gått ut 3-4 cm i leggene og 1-2 cm i armene. Dette, tror jeg, har sammenheng med at jeg har løpt masse siden sommeren og kommet igang med treningen. De cm jeg har gått ut liker jeg å tro har sammenheng med at musklene har blitt større, ikke at jeg har mye fett i området. Tror ikke du skal henge deg opp i armene, når du har så bra fremgang ellers. Du trener vel endel styrke? Så armene vil vel stramme seg opp etter hvert.

Sykt bra fremgang da! :) Jeg har desverre ikke noe spesialkunnskap på området, men kan bruke meg selv som eksempel hvis det er noen trøst. Etter sommerferien har jeg gått inn 4 cm i midjen, og gått ut 3-4 cm i leggene og 1-2 cm i armene. Dette, tror jeg, har sammenheng med at jeg har løpt masse siden sommeren og kommet igang med treningen. De cm jeg har gått ut liker jeg å tro har sammenheng med at musklene har blitt større, ikke at jeg har mye fett i området. Tror ikke du skal henge deg opp i armene, når du har så bra fremgang ellers. Du trener vel endel styrke? Så armene vil vel stramme seg opp etter hvert.
Tusen takk:)Har trent særiøs styrketrening i 4 år nå så trener jeg jo imot konk i en fjern fremtid:) Om det er realiteten vil nå tiden vise,må jo se om jeg faktisk har noen sjangs...DVs jeg tror jeg kunne hatt god sjangs i af pga at jeg har så brede skuldre evt og bf:) Men vi får se...jeg har det liksom travelt pga dette...vil gjerne rekke det før jeg er 35:p d er bare 7 årtil liksom--å bygge og slanke og deretter deffe seg fra en relativt overvektig udefinert kropp tar jo ikke annet enn tid.Men altså,at jeg må få mindre armer er ikke noe mål.vil tro jeg har en fordel med armene sånn sett,men vil se merkerlig ut om de ikke går sammen noe etter 40-50 kg ned i vekt:p De har jo gjort det men lite ift hva man skulle tro kanskje..:)

Som andre her sier, fettet du har på kroppen fordeles forskjellig fra sted til sted, og f.eks armer og skuldre har ikke som vane å bli tykke av fett. Samme med legger, det er mange tjukke mennesker med forholdsvis fitte legger.

En god målemetode for muskelvekst er omkrets fra skulder-rygg-skulder-bryst. Disse områdene er det lite fett på og om du går opp i vekt uten noen fremgang her så kan det være at mesteparten av vektoppgangen er fett

Annonse

Som andre her sier, fettet du har på kroppen fordeles forskjellig fra sted til sted, og f.eks armer og skuldre har ikke som vane å bli tykke av fett. Samme med legger, det er mange tjukke mennesker med forholdsvis fitte legger.

En god målemetode for muskelvekst er omkrets fra skulder-rygg-skulder-bryst. Disse områdene er det lite fett på og om du går opp i vekt uten noen fremgang her så kan det være at mesteparten av vektoppgangen er fett

Du mener å måle med målebånd nå sant,eller med fettklype? Jeg vet at jeg ikke har lagt på meg fett på armene da:) Synes det var litt vanskelig å skjønne denne skulder-rygg,skulder,bryst greien jeg,hehe,vet ikke om du har en lettere måte å forklare det på kanskje?:)
Du mener å måle med målebånd nå sant,eller med fettklype? Jeg vet at jeg ikke har lagt på meg fett på armene da:) Synes det var litt vanskelig å skjønne denne skulder-rygg,skulder,bryst greien jeg,hehe,vet ikke om du har en lettere måte å forklare det på kanskje?:)

Haha, skal prøve å forklare så noen fler enn bare stemmene inni meg skjønner det :p . Jeg snakker om omkrets rundt skuldrene, og det må måles med målebånd.

Men dette er mer relevant for noen som prøver å bulke og bygge mye masse. Sånn at man har en pekepinn om det går riktige veien.

Haha, skal prøve å forklare så noen fler enn bare stemmene inni meg skjønner det :p . Jeg snakker om omkrets rundt skuldrene, og det må måles med målebånd.

Men dette er mer relevant for noen som prøver å bulke og bygge mye masse. Sånn at man har en pekepinn om det går riktige veien.

Åh,ja ok:) Jeg har jo gått inn i cm på armene og,men d er ekstremt lite.Da jeg slanket meg for 5 år siden etter første barn så gikk jeg ned 45 kg på et år ,da trente jeg lite styrke,veldig lette vekter,ikke fått øynene opp for det;) Men nå denne gangen har jeg brukt 1,5 år på å gå ned 35 kg og har enda 15 kg igjen og jeg går ikke sammen på samme måte,..på armene spesielt..de er mye kraftigere...sikkert pga atyrketreninga,selv om jeg vet at man ike blir svær av det,men likevel har jeg en mye mer kompakt kroppssammensetning ser det ut som nå enn før...det er forsåvdit bra det,men det er armene da som er så utrolig enerome i mine øyne:P

Jeg støtter denne. Armene er jo en mindre kroppsdel enn lår, derfor vil du jo naturlig nok gå ned mindre i cm, men kanskje like mye i prosentvis :)

Jeg støtter denne. Armene er jo en mindre kroppsdel enn lår, derfor vil du jo naturlig nok gå ned mindre i cm, men kanskje like mye i prosentvis :)
Joda,skjønte den(y) Men det hjelper lite,hehe:P Neida,jeg får bare fortsette å være tolmodig,de går seg vel til:) armer er liksom mine problemområder:) Hadde jeg vært dvask og ikke trena så hadde de vært skikkelig sånn flaggermusvinger,haha!:lol:

Okei,men du mener å måle uppunder armhulen og over skuldra da eller?:p

Annonse

Okei,men du mener å måle uppunder armhulen og over skuldra da eller?:p

Rundt der du får vaksine, eller midtre deltoid om du vil :)

Her er et bilde som viser hva jeg mener, jeg har brukt paint til å tegne en grønn strek der jeg mener.

post-17814-1444091173558_thumb.jpeg

Rundt der du får vaksine, eller midtre deltoid om du vil :)

Her er et bilde som viser hva jeg mener, jeg har brukt paint til å tegne en grønn strek der jeg mener.

[ATTACH=full]78865[/ATTACH]

Åååh,over sånn ja..ja da skjønner jeg...det skal jeg prøve fremover,takk:D
Åh,ja ok:) Jeg har jo gått inn i cm på armene og,men d er ekstremt lite.Da jeg slanket meg for 5 år siden etter første barn så gikk jeg ned 45 kg på et år ,da trente jeg lite styrke,veldig lette vekter,ikke fått øynene opp for det;) Men nå denne gangen har jeg brukt 1,5 år på å gå ned 35 kg og har enda 15 kg igjen og jeg går ikke sammen på samme måte,..på armene spesielt..de er mye kraftigere...sikkert pga atyrketreninga,selv om jeg vet at man ike blir svær av det,men likevel har jeg en mye mer kompakt kroppssammensetning ser det ut som nå enn før...det er forsåvdit bra det,men det er armene da som er så utrolig enerome i mine øyne:p

Da har du gjort en kjempejobb. Det er utrolig mye du har gått ned :)

Om du er usikker på om det er mye fett eller muskler så er det bare å klype i det aktuelle området så kjenner du fort om det er muskler eller fett. Og husk også at om du går ned i vekt, så er du jo på rett vei. Hvor fettet vil forsvinne først kan du gjøre lite med. Det viktige er at du er på vei mot målet ditt :)

Da har du gjort en kjempejobb. Det er utrolig mye du har gått ned :)

Om du er usikker på om det er mye fett eller muskler så er det bare å klype i det aktuelle området så kjenner du fort om det er muskler eller fett. Og husk også at om du går ned i vekt, så er du jo på rett vei. Hvor fettet vil forsvinne først kan du gjøre lite med. Det viktige er at du er på vei mot målet ditt :)

Takk for deg:) Joda,er på god vei,men jeg vil jo bli den beste utgaven av meg,gjerne i morgen,heheheh:D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...