Gå til innhold

Når man går inn i cm på hele kroppen men ikke på armene


Metal_Barbie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joda,skjønte den(y) Men det hjelper lite,hehe:p Neida,jeg får bare fortsette å være tolmodig,de går seg vel til:) armer er liksom mine problemområder:) Hadde jeg vært dvask og ikke trena så hadde de vært skikkelig sånn flaggermusvinger,haha!:lol:

Holder du armen rett ned når du måler, eller holder du den rett ut fra kroppen? Det er litt vanskelig å si nå hvis du har holdt den ut, men "grevinnehenget" kan gjøre det vanskelig å måle noe forskjell selv om man har mistet en del volum fett.

Det er vanskeligere å måle på seg selv når man skal la armen henge rett ned, men det blir mer riktig slik, så du burde prøve det om du ikke allerede gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda,men mye vil ha mer:blush:Og takk for det:) Jeg får bare fortsette,håpe at armene vil slippe litt mer fett snart,ekstremt lei dissen på tricepso_ODen forsvinner liksom ikke uansett hvor mange kg jeg går ned eller hvor mye vekter jeg løfter(n)

Har overarmer som kan disse litt selv. Men jeg "velger å ikke tenke så mye på det". Nå er ikke ambisjonen min å være med i noen fitnesskonkurranse akkurat. Dissingen sier ikke noe om armene mine er trente eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slitt med det samme, og for en måned siden satte jeg meg ned med et excel ark for å regne ut den prosentvise nedgangen på de ulike kroppsdelene. Det viste seg faktisk at resultatene rundt armene er like gode som resten av kroppen (med unntak av magen og midja som har minket mye mer enn resten). Fikk et litt bedre forhold til armene mine da jeg oppdaget det og jeg hadde på meg armløs kjole forrige helg. Et lite skritt for menneskeheten, et stort skritt for meg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slitt med det samme, og for en måned siden satte jeg meg ned med et excel ark for å regne ut den prosentvise nedgangen på de ulike kroppsdelene. Det viste seg faktisk at resultatene rundt armene er like gode som resten av kroppen (med unntak av magen og midja som har minket mye mer enn resten). Fikk et litt bedre forhold til armene mine da jeg oppdaget det og jeg hadde på meg armløs kjole forrige helg. Et lite skritt for menneskeheten, et stort skritt for meg :p

(y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...