Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter å ha lidt av kukerundtsyndromet i en årrekke har jeg endelig bestemt meg for å gjøre noe med det.

Har trent relativt seriøst (ca. 4 ggr uken i snitt) i nærmere 10 år etter hvert, men har rett og slett trent som en nybegynner med macho-kompleks i alle år. Det vil si at det gjerne ble 2 brystøkter i uken (gjerne en 5-6 øvelser per økt på bryst), en 5-6 øvelser på biceps (som gjerne ble trent på egen dag), lite rygg og triceps. Og bein? Pøh, hvem trenger vel å trene bein, jeg spiller jo fotball/jogger jo innimellom/går tur i fjellet/fandens oldemor osv…

Her er hvert fall det programmet jeg har satt opp for meg selv nå. Er et 2-split program, og jeg ser for meg A på mandag, B på tirsdag, hvile onsdag, A torsdag og B fredag.

Program A:

Sett X Reps

Benkpress: 3 X 5

Flies: 2 X 10

Pullups: 3 X 5

Reverse flies: 2 X 10

Militærpress: 3 X 5

Tri pushdowns 3 X 10

Program B:

Knebøy: 3 X 5

Markløft: 3 X 5

Utfall: 3 X 6 (på hver fot, 12 totalt)

Rygghev: 3 X 12

Preacher curls: 3 X 10

Legger og mage tar jeg på en av fridagene, litt som det passer seg.

Ser dette ut som noe som kan ta meg fra zero to hero? Fra nybegynner til styrkeløfter?

Fortsetter under...

Etter å ha lidt av kukerundtsyndromet i en årrekke har jeg endelig bestemt meg for å gjøre noe med det.

Her er hvert fall det programmet jeg har satt opp for meg selv nå. Er et 2-split program, og jeg ser for meg A på mandag, B på tirsdag, hvile onsdag, A torsdag og B fredag.

Ser du sammenhengen`?

Har du lyst til å bli sterk som en styrkeløfter, så hvorfor ikke bruke et ferdiglaget program som er LAGET for å bli sterk.

Eks Dietmar eller 5x5

Ser du sammenhengen`?

Har du lyst til å bli sterk som en styrkeløfter, så hvorfor ikke bruke et ferdiglaget program som er LAGET for å bli sterk.

Eks Dietmar eller 5x5

Haha, godt poeng! Er visst ikke så lett å bli kvitt kukerundtsyndromet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...