Gå til innhold

Bare spise før og etter trening.

LeanderL

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har spist 2 måltider om dagen i lang tid. Men bare med et spisevindu på 6 timer. Spiser 3000 kcal på de to måltidene, ikke noe problem det. Bare lurer på om det er veldig ugunstig å innta mat BARE før og etter trening og så faste resten.

Jeg har tenkt på det selv, men tenkte at det kanskje ble vanskelig å spise nok. Hvis det går så er det jo ikke noe galt i det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tenkt på det selv, men tenkte at det kanskje ble vanskelig å spise nok. Hvis det går så er det jo ikke noe galt i det :)

Har iallfall fungert for meg med 2 måltider men savner litt trøkk på trening noen dager når jeg trener fastende..

2 måltider om dagen får iallfall bort alt det matfokuset med "vanlig diett" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har iallfall fungert for meg med 2 måltider men savner litt trøkk på trening noen dager når jeg trener fastende..

2 måltider om dagen får iallfall bort alt det matfokuset med "vanlig diett" :)

Trener fastende selv, har ikke merket noe spess til mindre energi selv. Spiser som regel 3 ganger om dagen, og det er mye bedre i forhold til det du sier om matfokuset. Matfokus er noe peeeees. Derfor er det bedre å spise masse når man først spiser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke helt kommet inn i den peiodisk fasting jeg.. :s

Bare å lese Mye om det, man kjenner fort om det er noe man kunne ha tenkt seg til å gjøre selv :)

Det handler jo trossalt om trivsel, det er jo ikke då mye annet en det.. Jeg har holdt på i 2 uker nå, og igår gikk jeg 26 timer uten mat uten å bli sulten haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du burde lese Intermittent fasting diet for fat loss, muscle gain and health :)

Jeg ble helt hekta da jeg først begynte og satt daglig i 2-3 uker og leste hver gang jeg hadde tid!

Her er hovedprinsippet:

The Leangains Guide | Intermittent fasting diet for fat loss, muscle gain and health

Denne er også genial! Det er så mye man trodde man viste... :cry:

Top Ten Fasting Myths Debunked (Major Update Nov 4th) | Intermittent fasting diet for fat loss, muscle gain and health

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...