Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har spist 2 måltider om dagen i lang tid. Men bare med et spisevindu på 6 timer. Spiser 3000 kcal på de to måltidene, ikke noe problem det. Bare lurer på om det er veldig ugunstig å innta mat BARE før og etter trening og så faste resten.

Har spist 2 måltider om dagen i lang tid. Men bare med et spisevindu på 6 timer. Spiser 3000 kcal på de to måltidene, ikke noe problem det. Bare lurer på om det er veldig ugunstig å innta mat BARE før og etter trening og så faste resten.

Jeg har tenkt på det selv, men tenkte at det kanskje ble vanskelig å spise nok. Hvis det går så er det jo ikke noe galt i det :)

Annonse

Jeg har tenkt på det selv, men tenkte at det kanskje ble vanskelig å spise nok. Hvis det går så er det jo ikke noe galt i det :)

Har iallfall fungert for meg med 2 måltider men savner litt trøkk på trening noen dager når jeg trener fastende..

2 måltider om dagen får iallfall bort alt det matfokuset med "vanlig diett" :)

Har iallfall fungert for meg med 2 måltider men savner litt trøkk på trening noen dager når jeg trener fastende..

2 måltider om dagen får iallfall bort alt det matfokuset med "vanlig diett" :)

Trener fastende selv, har ikke merket noe spess til mindre energi selv. Spiser som regel 3 ganger om dagen, og det er mye bedre i forhold til det du sier om matfokuset. Matfokus er noe peeeees. Derfor er det bedre å spise masse når man først spiser :)

De siste dagene har jeg spist bare to måltider, begge etter treningsøkten :) bare tadd litt bcaa rett før trening.

Jeg syns det fungerer kjempebra, spesielt siden jeg går på PSMF og jeg alikavell kan spise meg så mett at jeg nesten blir kvalm :D

Elsker periodisk fasting!

Har ikke helt kommet inn i den peiodisk fasting jeg.. :s

Bare å lese Mye om det, man kjenner fort om det er noe man kunne ha tenkt seg til å gjøre selv :)

Det handler jo trossalt om trivsel, det er jo ikke då mye annet en det.. Jeg har holdt på i 2 uker nå, og igår gikk jeg 26 timer uten mat uten å bli sulten haha :)

Annonse

Du burde lese Intermittent fasting diet for fat loss, muscle gain and health :)

Jeg ble helt hekta da jeg først begynte og satt daglig i 2-3 uker og leste hver gang jeg hadde tid!

Her er hovedprinsippet:

The Leangains Guide | Intermittent fasting diet for fat loss, muscle gain and health

Denne er også genial! Det er så mye man trodde man viste... :cry:

Top Ten Fasting Myths Debunked (Major Update Nov 4th) | Intermittent fasting diet for fat loss, muscle gain and health

Lykke til :)

Oi shit.. :eek: Skal snart inn på det jeg også, men vil finne ut litt mer om det. Vite litt mer sånn hva man bør spise og hvor mye.. :)

PF er ikke en diett, man kan spise etter paleo, lavkarbo, høykarbo, biorytme osv osv på periodisk faste.

Er et spisemønster, ikke en diett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...