Gå til innhold

Sunnere alternativ til julekalender/adventskalder(Haribo, kinderegg, smarties)??

Anbefalte innlegg

Ikke nevneverdig sunt, men 24 gode øl fra polet i en egnet kasse er knall.

Det får gubben i år. Selv om jeg har mine tvil om den en-om-dagen greia funker :p

Fortsetter under...

akkurat som om man klarer å holde seg til ett kapitel om dagen. Hadde fått hetta, jeg :p

Har selvfølgelig andre bøker man kan lese mer av:P Akkurat julemysteriet har jeg klart å holde meg til ett kapittel om dagen^^

Har selvfølgelig andre bøker man kan lese mer av:p Akkurat julemysteriet har jeg klart å holde meg til ett kapittel om dagen^^

hehe... jeg har problemer med å la bøker ligge, jeg. At jeg leser tre-fire stykker på en gang er ikke unormalt :rolleyes: Altså, ikke heelt på en gang, men at alle er påbegynt og leses om hverandre o-o

hehe... jeg har problemer med å la bøker ligge, jeg. At jeg leser tre-fire stykker på en gang er ikke unormalt :rolleyes: Altså, ikke heelt på en gang, men at alle er påbegynt og leses om hverandre o-o

Hørtes kjent ut^^

Ikke nevneverdig sunt, men 24 gode øl fra polet i en egnet kasse er knall.

Moren til en venninne av meg har gjort det samme i år. Hun brukt ekstremt mye penger, på å kjøpe 24 forskjellige typer øl i julekalenderen til samboeren. :roflmao:

Samboeren min får skrapekalender i år. Tenkte det passte fint med den store fra Flax, da han elsker Solan og Ludvig :p Ellers selger de te-kalender på helsekosten hvis du liker te?:)

Skal du lage selv er det jo enkelt og putte inn sunnere snop, flaxlodd ++. Hjemmelaga sjokolade er jo digg, men den må ligge i køleskapet da...

En av de jeg selv har satt mest pris på var en jeg fikk av søsteren min. Der hadde hun spurt alle vennene mine og noen i familien om å skrive ned en fin setning om/til meg, så fikk jeg en hver dag :)

Annonse

Moren til en venninne av meg har gjort det samme i år. Hun brukt ekstremt mye penger, på å kjøpe 24 forskjellige typer øl i julekalenderen til samboeren. :roflmao:

Velbrukte penger spør du meg ;)

• 2 uker senere...

Jeg var kjempesnill og kjøpte en julekalender der jeg pakket inn 24 ting med masse god god mørk sjokolade og marsipan et år. Alt var borte på dag 2:wideyed:

Så nå får han klare seg uten :shifty:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...