Gå til innhold

Hvile


Katarina

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om noen hadde noen gode råd på hvordan dere får kroppen i "hvile modus" når dere skal sove?? Litt forklaring; jeg trener stort sett sent på ettermiddagen, det er da jeg har mulighet. Når jeg skal sove "jobber" fortsatt musklene, og det gjør de nye av natten. Dette gir meg dårlig natte søvn...noen som vet råd???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Skriver under på at Zink og Magnesium gjør underverker for søvnkvaliteten. Som en ekstra bonus får mange tydeligere drømmeaktivitet av det.

Selv husker jeg aldri å ha drømt noe som helst uten lenger, og aner ikke hvorfor. Asle har vel et svar der også, som med alt annet? Symptom på noe mangel kanskje. Har vel stort sett hatt ganske forstyrra søvn og gått og snakka mye i søvne når jeg var yngre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Nicolai Roness

sent svar på dette, men jeg pleier å "gå gjennom" hele kroppen med hjernen, hehe... enklere forklart, sørge for at alle muskler slapper av! Føttene, Leggene, lårene, rumpa, magen, ryggen, armene, kassa og spesielt skuldre og nakke, ansiktet også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser ikke ZMA så vet ikke noe om B6. Har omtrent ikke husket drømmer på flere år, men det er noe bedre med magnesium. Våkner heller aldri av mareritt. Hadde følt meg mer komfortabel med at søvnen fungerte riktig om jeg viste hvorfor. Gikk og snakka mye i søvne når jeg var liten, og hadde en periode med drøyt syke intense drømmer for noen år siden. Er nok noe rart med søvnen min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har god erfaring med å høre på Andrew Johnson når jeg skal slappe av. Jeg har den som en app til iphone (Relax heter den) men ser at den er tilgjengelig gratis her. Man kan stille inn når man vil vekkes, så den er perfekt til en powernap. Fyren prater om alt mulig med en veldig behagelig stemme. Får det sjelden med meg, fordi jeg som regel sovner... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...