Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den kan jeg absolutt anbefale ja. Er en del nye illustrasjoner som er veldig gode og lettfattelige. Du kan få med deg mye ved å bare se på bildene og lese litt her og der. Men hvis du vil gå i dybden er kapitlet om knebøy på over 60 sider, så det dekker det meste. Obligatorisk bok for alle som er interessert i styrketrening (baseøvelser).

Bestilte den rett fra Texas, ble 268kr med frakt. Fikk den ila 10 dager.

Da har jeg bestilt Starting Strength(på tide:D), og får Cressey boken snart :D

Min neste bok blir vel en bok av Alan Aragon for å lære mer om kosthold :) noen som anbefaler noen bøker om kosthold?

Er det noen som kan si litt mer om boken Styrketrening i teori og praksis av Raastad? vurdere å kjøpe den senere,

men den koster litt :(

Du vet du kan låne boken på biblioteket også? Evt. for gjennomsyn før du kjøper...

Annonse

Hei.

Noen som vet om en bok som går gjennom samtlige muskler i kroppen, der det står om utspring/feste, forskjellige funksjoner, synergister, antagonister osv?

Jeg har ikke lest denne men jeg tror at det kan være det du er ute etter:

http://www.amazon.com/Anatomy-Without-Scalpel-Dr-Kilgore/dp/0615390722

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...