Slizy Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Hvor får jeg kjøpt Ultimate MMA conditioning boken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aulin Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Hvor får jeg kjøpt Ultimate MMA conditioning boken? http://ultimatemmaconditioning.com/ ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asianface Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Den kan jeg absolutt anbefale ja. Er en del nye illustrasjoner som er veldig gode og lettfattelige. Du kan få med deg mye ved å bare se på bildene og lese litt her og der. Men hvis du vil gå i dybden er kapitlet om knebøy på over 60 sider, så det dekker det meste. Obligatorisk bok for alle som er interessert i styrketrening (baseøvelser). Bestilte den rett fra Texas, ble 268kr med frakt. Fikk den ila 10 dager. Da har jeg bestilt Starting Strength(på tide:D), og får Cressey boken snart Min neste bok blir vel en bok av Alan Aragon for å lære mer om kosthold noen som anbefaler noen bøker om kosthold? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anders85 Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Muscle, smoke and mirrors Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asianface Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Er det noen som kan si litt mer om boken Styrketrening i teori og praksis av Raastad? vurdere å kjøpe den senere, men den koster litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atilla Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Er det noen som kan si litt mer om boken Styrketrening i teori og praksis av Raastad? vurdere å kjøpe den senere, men den koster litt Du vet du kan låne boken på biblioteket også? Evt. for gjennomsyn før du kjøper... asianface 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daniel_85 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Beyond Brawn(Third edition) av Stuart McRobert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirill W. Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Practical Programming av Mark Rippetoe burde også leses av "alle". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asianface Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 orker ikke starte ny tråd så lurer på noen som kan anbefale meg noen trenings ebooker som jeg kan kjøpe eventuell gratis ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alexander V Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Hei. Noen som vet om en bok som går gjennom samtlige muskler i kroppen, der det står om utspring/feste, forskjellige funksjoner, synergister, antagonister osv? Lily 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirill W. Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Hei. Noen som vet om en bok som går gjennom samtlige muskler i kroppen, der det står om utspring/feste, forskjellige funksjoner, synergister, antagonister osv? Jeg har ikke lest denne men jeg tror at det kan være det du er ute etter: http://www.amazon.com/Anatomy-Without-Scalpel-Dr-Kilgore/dp/0615390722 Alexander V 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PTrobin Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Kjøp deg en anatomibok, kan anbefale rørelseapparatens anatomi av Kristian Berg, den er svensk, men kommer snart ut i norsk utgave Alexander V 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.