Gå til innhold

Nå er det nok, jenta på 17 vil konkurrere!


inaaa

Anbefalte innlegg

Før dere leser dette, ber jeg om å ikke bli stemplet som useriøs. Det jeg skriver er det jeg mener, og for å nå dette trenger jeg hjelp fra fagfolk/personer som vet hva dem driver med.

Hei! Som nevnt, er jeg en 17 år gammel jente som ønsker å konkurrere. Jeg vet det er virkelig hardt arbeid, og en sterk psyke som skal nedlegges, men tro meg, jeg ønsker det.

Jeg bor på en veldig liten plass i nord-Norge som heter Bardu, og den nærmeste (seriøse) PT-en jeg finner er i Tromsø, ca 2 timers kjøring unna.

Jeg har i midlertid kun trent styrke 7-8 mnd, og anser med selv som ganske nybegynner på det området. Når det kommer til kosthold, la jeg mellommåltidene på hylla rundt nyttår, og bestemte meg for å ta bedre vare på kroppen min (som jeg var tildels misfornøyd med).

I dag er hele livssituasjonen min bedre. Jeg har en kropp, et treningsprogram og et kosthold jeg trives med, en skilt familie jeg virkelig har lært å sette pris på, selv med tanke på ulempene, og venner jeg kan stole på!

Jeg beklager veggen med tekst hittil :blush:

Men nå har jeg fått nok av å (de siste årene) hoppe fra idrett til idrett uten et mål, og fra start av føle at "dette gidder jeg ikke". Styrketreningen har sunket inn på en helt annen måte og jeg DIGGER det!

Jeg er ikke særlig rik av meg, ettersom hovedparten av inntekten går til sparing, så jeg ber eventuelle lesere å ta dette i betraktning :oops:

Men uansett hvilken respons jeg får på dette, lover jeg at jeg skal på scenen før eller siden! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ok - da er det i første omgang lurt å henge rundt på bloggen her og fiske opp tips, triks og motivasjon ved å lese på loggbøkene til de aktive som deler erfaringer her. Selv har jeg styrkeløfter-fokus, så du kan sikkert få gode råd fra andre etterhvert.

Gi gass!

:)

Flink til det, så det skal nok gå bra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ikke flere av utdøverne fra nord norge som har brukt online coaching ? du kunne jo ha sendt en mail til gunnar strand på kaliber i trondheim ? evt så har du i tromsø Matti Morottaja Evensen som du kunne ha tatt kontakt med ? begge disse er personern mer utrolig mye kunnskap å erfaring. Har selv hatt en del kontakt med Matti å det er kar som vet va han driver med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...