Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser ikke hvordan det å ta seg en snus skal blokkere for næringsopptak, så lenge du ikke har tarmen full av snus....Men da har du større problemer en næringsopptak:)

hehe, sant det! Blir bare lei av å høre hele tiden at det ikke er lurt pga nikotinet trekker sammen blodårene som visst skal føre til dårligere næringsopptak...

Annonse

Klarte å slutte? :p.si det.. Satt i møte og plustelig fant ut "kast boksen..kast alle boksene"..Bare slutta.. :eek:..spiste mye på ledningsbiter på jobb..tyggis etc xD Litt redd for tannkjøttet også..Det hjalp vell litt på :p

Haha, ledningsbiter faktisk. Det har jeg ikke testa enda, kanskje det er det som er hemmeligheten ;)

Å ta seg en snus etter trening skal ikke være noe problem, men du skal helst ikke ta det i forkant av trening fordi det tetter igjen blodårene litt, og kan slime i halsen så da yter man kanskje ikke like bra : ) Det verste med å slutte å snuse er ikke det å gå uten, det er å manne seg opp nok til å legge fra seg snusboksen. Spis mye frukt og ha alltid noe å tygge på tilgjengelig. Drops/tyggis etc, funka fett for meg ihvertfall :)

Finnes relativt lite (god) forskning på svensk snus. Spesielt fordi det ikke er av internasjonal interesse å se nærmere på det, slik at det begrenses gjerne til nordiske forskere.

Tipper det kommer mer etterhvert som snusbruken øker og røyk reduseres. Så langt har jeg ikke funnet noen som konkluderer med at snus er negativt ift trening, men samtidig er det ingen som klarer å konkludere det motsatte heller ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...