Gå til innhold

VM 2012, Puerto Rico


Nicolai Hildre

Anbefalte innlegg

Årets VM i åpen klasse går av stabelen i Puerto Rico, og varer fra 29. oktober til 4. november.

Det norske landslagets utøvere er listet opp her:

Foreløpig laguttak VM 2012

Invitasjonen, og som vi ser begynner selve løftingen på tirsdag, men de norske løfterne ikke før onsdag:

http://www.powerlifting-ipf.com/fileadmin/data/Championships/Inv._PUR_2012_V3.pdf

Husk å legge til tidsforskjell, 6 timer såvidt jeg har skjønt (16.00 blir 22.00).

Løftingen kan følges live her:

GOODLIFT | Live!

Det blir et veldig spennende VM, og jeg gleder meg til lange netter foran pc-skjermen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har det vist seg veldig mange fly-avganger har blitt kansellert på grunn av orkanen som nærmer seg New York, dette er en av mellomlandingene for de norske utøverne så vi får krysse fingrene for at de kommer seg frem i tide!

Her kan dere se noen av bildene fra oppvarmingslokalene og stevnearenaen - dette lover godt :)

IPF Worlds Open 2012 - Venue and Congress | Facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det vist seg veldig mange fly-avganger har blitt kansellert på grunn av orkanen som nærmer seg New York, dette er en av mellomlandingene for de norske utøverne så vi får krysse fingrene for at de kommer seg frem i tide!

Her kan dere se noen av bildene fra oppvarmingslokalene og stevnearenaen - dette lover godt :)

IPF Worlds Open 2012 - Venue and Congress | Facebook

Flott arena, får håpe streamen er av noenlunde lik kvalitet! (y)

Flykanselleringer er vel ikke helt det beste nå, nei. Får håpe det ordner seg og at de finner en annen rute/flyselskap, orkanen er vel ikke over i løpet av morgendagen vil jeg tro. Krysser fingrene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott arena, får håpe streamen er av noenlunde lik kvalitet! (y)

Flykanselleringer er vel ikke helt det beste nå, nei. Får håpe det ordner seg og at de finner en annen rute/flyselskap, orkanen er vel ikke over i løpet av morgendagen vil jeg tro. Krysser fingrene :)

Jentene og de lettere gutta har allerede reist nedover, lander i puerto rico tirsdag kveld (flyforsinkelser, de sitter å koser seg i Amsterdam nå) og de tyngste gutta drar tirsdag, så får håpe det som skal blåses er ferdig så det ikke blir til noe hinder, dette mesterskapet kommer til å bli utrolig spennende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentene og de lettere gutta har allerede reist nedover, lander i puerto rico tirsdag kveld (flyforsinkelser, de sitter å koser seg i Amsterdam nå) og de tyngste gutta drar tirsdag, så får håpe det som skal blåses er ferdig så det ikke blir til noe hinder, dette mesterskapet kommer til å bli utrolig spennende! :)

Ah! Jammen godt vi har noen med inside information her inne! :)

Da satser vi på det beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye styr frem og tilbake angående flytransport til Puerto Rico, men Mr. Walgermo rapporterer om at ombookinger har gått i boks og at samtlige utøvere etter planen skal være på plass tidsnok. Forsinket for enkelte av løfterne, så vi får håpe at jetlagen ikke trenger inn gjennom musklene av stål og at løftingen går som ingen ting skulle skjedd!(y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mildt sagt imponerende løfting i går, og dagens puljer blir nok ikke noe mindre imponerende.

Klokken 16:00 løfter kvinner -63kg med Linda Høiland og Hege Berge, dette blir spennende og det er bare å sitte klistra foran skjermen videre utover kvelden, for klokken 21:00 skal Kim Rølvåg løfte i -74kg. Linken er fortsatt GOODLIFT LIVE SCORESHEET!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Espinoza - forhåndsfavoritten - røk ut i bøy!

Etter prognose ligger Bakkelund an til medalje - 2,5 kg bak gullet!

Kun prognose - det kan gå helt opp også!

Prognoser kan feile, som vi så med Espinoza! "Chill Eagle" virker å være i kjempeform så dette blir umåtelig spennende. Heldigvis kan jeg sove en ekstra halvtime i morgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...