Gå til innhold

VM 2012, Puerto Rico


Nicolai Hildre

Anbefalte innlegg

Hvis det var NOEN på dette forumet som valgte å ikke se +120 frivillig... skam dere! Om ikke resten av VM var spennende nok, tok dette kaka. Høydramatisk til aller siste slutt! André Midtby stiller vel helt sikkert med enda et fyldig referat så jeg får holde meg til resultatene:

CYC: 445 - 330 - 357.5. Bronse sammenlagt og sølv i knebøy.

Hans-Magne: 407.5 - 0 - 360. Ikke tellende resultat, men sølv i markløft.

Knallgode løft også på stevnets siste dag, gratulerer med medaljer begge to!

Da gjenstår det bare å gratulerer hele den norske troppen med en fantastisk oppvisning gjennom hele VM, morsomt å se at en så liten nasjon hevder seg såpass internasjonalt.

Og til sist:

OBLIGATORISK Å STILLE SOM HEIAGJENG PÅ VM I STAVANGER 2013! Gleder meg :D

Fikk du tilfeldigvis med deg hva som skjedde på slutten der? Kommentatoren sa CYC skulle få et nytt forsøk, men så ble det bare tull med streamingen, så fikk ikke med meg hva som skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk du tilfeldigvis med deg hva som skjedde på slutten der? Kommentatoren sa CYC skulle få et nytt forsøk, men så ble det bare tull med streamingen, så fikk ikke med meg hva som skjedde.

Jeg vil tro at CYC rett og slett ikke orket. 3 minutters pause er ikke mengder når det er snakk om 375 kg. Men han skulle vel få nytt forsøk på grunn av glatt stang, skivepåsetterne børstet ikke stanga før han løftet. Det var jo et kjempelett løft, helt utrolig, men stanga glei vel ned på fingerne da han var oppreist - og ikke greide dommerne og gi ned-signal heller!

Det ble jo litt frem og tilbake angående sistemarken til Carl Yngvar, så her er en oppklaring på det!

Og ja, jeg kommer til å benke meg foran VM (live igjen!) i Stavanger i 2013!

VM-bronse til Carl Yngvar etter dramatisk avslutning - Sport - Østlendingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble jo litt frem og tilbake angående sistemarken til Carl Yngvar, så her er en oppklaring på det!

Og ja, jeg kommer til å benke meg foran VM (live igjen!) i Stavanger i 2013!

VM-bronse til Carl Yngvar etter dramatisk avslutning - Sport - Østlendingen

Jøss, jammen bra det blir noe mediedekning hvertfall!

I levende live i Stavanger mener du vel?! :D Skal bidra stort til stemning i hallen når plussen legger opp til show! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, jammen bra det blir noe mediedekning hvertfall!

I levende live i Stavanger mener du vel?! :D Skal bidra stort til stemning i hallen når plussen legger opp til show! :D

Jeg var i Pilsen, Tsjekkia i fjor og så på VM (fikk med meg plussdamene, 105, 120 og plussen), og det ga definitivt mersmak å bidra til mer heiing til neste år :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...
Vi får vel se når konkurransen er over tenker jeg.

Bronse til Heidi i markløft også! Hun avslutter totalt sett på en sterk 4. plass med løftene 240 - 145 - 220, gratulerer!

Det viste seg etter hvert at Karpova var blitt tatt, test utenfor konkurranse.... Ikke akkurat overraskende, men dumt likevel.

http://www.powerlifting-ipf.com/fileadmin/data/Anti-Doping/tested_lifters_28-11-2012.pdf

Og til de som ikke har fått med seg dokumentaren om CYC, så er det en del filming fra Puerto Rico der :)

NRK TV - Min idrett: Styrkeløft - 4:4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...