Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, Hittil har jeg trent 5 dager i uken trent vær muskelgruppe 1 gang. Nå har jeg fått mer tilgang til styrkerom og vurderer og trene 7 dager i uken. Jeg vet at kroppen må ha hvile litt men jeg MÅ bare trene. Jeg kommer til og trene 2 muskelgrupper vær trening og 4 dager mellom jeg trener den igjen men vil dette ha noe for seg?. Jeg trener hard vær trening og går ikke før jeg er fornøyd med innsatsen min. Jeg spiser 3 gram protein per kroppsvekt jeg syntes det er bedre med litt for mye en litt for mindre pluss det er digg og ete. Jeg sover rundt 8 timer om natten skal prøve og komme meg opp i 9. Jeg spiser 100 gram havregryn før trening

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/13853-trening-7-dager-i-uken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei hvile er noe dritt. Får begynne og prøve 6 dager i uken med 2 split. Vist jeg kjører 7 dag kardio vil dette bryte eller ''Ødelegge'' for bygging av muskler da?

Hvorfor skal du kjøre cardio? Handler det om å trene for å trene, eller trene for å oppnå noe?

Annonse

Kan ikke dere forklare frekvenstrening til Zyklon?

Tror nok det å si at han kan trene hele kroppen hver dag er litt for lite informasjon. :)

Resultater fra Frekvensprosjektet

Å spre ukesvolumet over 6 dager i uken ga bedre gains enn samme volum fordelt på 3 økter.

Og Asle hadde et bra innlegg her:

Hva er "for mye styrketrening"? | Fitnessbloggen Forum

Annonse

ja hvorfor gidde å kaste bort tid på å oppnå bedre resultater lizom :banghead:

Er vel ikke så mye bedre resultater det er snakk om, selvfølgelig får man litt ekstra motivasjon og man kan øke litt fra forrige gang man løftet men husker fint hva jeg pleier og ta så da trengs det ikke

loggføring blir vel litt drøyt når man bare er 16 år er vel heller noe jeg kan bruke litt mer tid på når jeg blir eldre :p

Jeg loggfører og jeg er bare 16.

Det handler ikke om at det er drøyt, men at du ikke gidder.

Om du husker alt du kjører i hver øvelse, hvor mange repetisjoner og sett så trenger du ikke logge.

Jeg loggfører og jeg er bare 16.

Det handler ikke om at det er drøyt, men at du ikke gidder.

Om du husker alt du kjører i hver øvelse, hvor mange repetisjoner og sett så trenger du ikke logge.

Jeg har loggført før og kommer ikke til og gjøre det igjen.

jeg liker 2 spliten godt så holder meg ihvertfall til den.

Men jeg ta et eksempel på hva jeg tenkte på

Mandag:

Bein og rygg

Tirsdag:

Biceps og triceps

Onsdag:

Skuldre og bryst

Torsdag:

mage og korsrygg

Fredag:

Bein og rygg

Lørdag:

Biceps og triceps

Søndag:

Skuldre og bryst

Mandag mage og korsrygg

og sånn forsetter det videre

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...