Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg skal også kjøpe meg Canada Goose, har funnet jakke med en super pris, men finner svært lite informasjon om alt fra selveste produktet, til levering osv.

Canada Goose Montebello Parka Dame Jakke Svart Fasjonable Og 75% Til Salgs

Du syns ikke det er mistenksomt at alt er så billig? Dessuten er det en del skrivefeil og blanding av norsk og engelsk. Enten så er ikke butikken ekte eller så er det falske jakker.

Fortsetter under...

Skjønner meg ikke på folk som vurderer å kjøpe falske CG-jakker. Selvfølgelig er det fake produkter fra alle sånne sider med dårlig norsk, hotmail som e-mail addresse og har som regel canadagoose + cheap/real/jackets osv i navnet. Samme gjelder med Nike Shox butikker som selger til en brøkdel av veiledende pris. Om man ikke vil bruke så mye penger for en CG-jakke (som jeg har full forståelse for, er vel kun på fjellet man virkelig trenger en CG) - så finnes det massevis av parkaser fra billige merker i kurant kvalitet for de flestes bruk.

Fy søren så usaklige mange er? Hun spurte om det er ekte eller ikke, ikke om deres mening på livet til ungdommer eller pelsindustri? Om man har en Canada Goose eller ikke har da vel ikke en halv dritt å gjøre med fysisk form og om man "gidder å løfte en hantel"? JA, pelsindustri er humbug, men jezes, skulle jeg kjøpt en pelsjakke bille jeg kjøpt en ekte CG foran en fake, som kan ha pels fra nabokatta for alt vi vet.

God jul :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...