Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja, det er dokumentert å være bullshit. Må være en av de mest gjennomførte svindelene innen kosttilskudd, sammen med xtend og div. annet tull.

http://www.jissn.com/content/pdf/1550-2783-9-43.pdf

Pass på så trådstarter ikke missforstår da. Man kan vel si at Krea-Bolic har dokumentert effekt slik som annen kreatin, men effekten er ikke noe større enn ved bruk av kreatin monhydrat. (som er rimligere)

Selv synes jeg det er meget greit å ta kreatinen i pilleform, rett og slett fordi det er enkelt. Da ungår jeg også å ta for mye. Kre-Alkalyn / Krea-bolic osv er heller ikke like dyrt som det var tidligere. Kre-Alkalyn har jeg kjøpt til under 100 lappen for 2 måneders forbruk.

Jeg fikk ingen effekt av Krea-bolic.

Det høres veldig rart ut.. Hvilken effekt forventet du? Merka du noe forskjell når du gikk over til noe annet? Krea-bolic er jo bare monohydrat.

Pass på så trådstarter ikke missforstår da. Man kan vel si at Krea-Bolic har dokumentert effekt slik som annen kreatin, men effekten er ikke noe større enn ved bruk av kreatin monhydrat. (som er rimligere)

Selv synes jeg det er meget greit å ta kreatinen i pilleform, rett og slett fordi det er enkelt. Da ungår jeg også å ta for mye. Kre-Alkalyn / Krea-bolic osv er heller ikke like dyrt som det var tidligere. Kre-Alkalyn har jeg kjøpt til under 100 lappen for 2 måneders forbruk.

Ja, det stemmer :) Takk for rettelsen, greit å ha ting riktig!

Det høres veldig rart ut.. Hvilken effekt forventet du? Merka du noe forskjell når du gikk over til noe annet? Krea-bolic er jo bare monohydrat.

Ja, det stemmer :) Takk for rettelsen, greit å ha ting riktig!

Det er en god del måneder siden jeg brukte Krea-bolic.

Forventningene var vel at jeg skulle få litt mer pump på trening, litt bedre prestasjon og vekta skulle gå litt opp.

Nå bruker jeg kreatin monohydrat, har merket at vekta har økt noen kg.

Det er en god del måneder siden jeg brukte Krea-bolic.

Forventningene var vel at jeg skulle få litt mer pump på trening, litt bedre prestasjon og vekta skulle gå litt opp.

Nå bruker jeg kreatin monohydrat, har merket at vekta har økt noen kg.

vannvekt med kreatin monohydrat:p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...