Gå til innhold

Fjordland


Gjest johnmf94

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest johnmf94

Har aldri vært noen fan av ferdigmat, men problemet er at jeg ikke klarer å se hvordan fjordland kan være på lik linje med annen ferdigmat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bra mat det, i alle fall fleire av rettane :) Har aldri smakt noken av dei, så er ikkje så veldig kjent med rettane og korleis dei er på smak. Men om du går inn på fjordland.no så kan du sjå ingrediensane og næringsinnhold på alle middagane. I forhold til grandiosa vil nok Fjordland komme hakket bedre ut .... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kokk, så jeg er sjenerelt ikke noe begeistra for ferdigmat:) joda, mye av rettene dems er okay, men det skjærer i hjertet mitt å se folk lage seg fjordland fremfor å lage maten selv fra bunnen av... Tenger jeg å si mer?:)

Jeg foretrekker å bruke 0 minutter på å lage middag framfor 60 minutter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det står mellom to matvarer som nesten har samme næringsinnholdet, den ene tar 12 minutter og den andre 60 minutter. Jeg ville tatt matvaren som tok 12 minutter, som inneholdt litt mer usunt enn å stå på kjøkkenet i en time for å tilberede noe som kanskje bare gir deg litt mindre mettet fett.

Håper dere forstår konseptet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det står mellom to matvarer som nesten har samme næringsinnholdet, den ene tar 12 minutter og den andre 60 minutter. Jeg ville tatt matvaren som tok 12 minutter, som inneholdt litt mer usunt enn å stå på kjøkkenet i en time for å tilberede noe som kanskje bare gir deg litt mindre mettet fett.

Håper dere forstår konseptet.

Å åpne en boks tunfisk er ikke særlig tidkrevende for de fleste av oss.. heller ikke å hive litt grønnsaker og fisk/kjøtt i en form og i ovnen krever særlig arbeid... ;) if there's a will, there is a way

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager 95% av maten fra bunnen av og sjeldent jeg bruker mer enn 10 minutt på å lage middag. Veldig mye godt og sunt som kan lages på under 5 minutt også. Hender det må stå litt lengre i ovnen, men den tiden kan jeg jo bruke til å lese på fitnessbloggen :)

Slenger meg på denne. Sunn mat er ikke ensbetydende med mat som tar lang tid å lage. Disk opp en omelett. 5min maks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å åpne en boks tunfisk er ikke særlig tidkrevende for de fleste av oss.. heller ikke å hive litt grønnsaker og fisk/kjøtt i en form og i ovnen krever særlig arbeid... ;) if there's a will, there is a way

........ men har man ikke så stor vilje til å stå på kjøkkenet, så velger man Fjordland. See?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...