New Life Skrevet 5. november 2011 Skrevet 5. november 2011 vant idag tittelen for årets sprekeste på treningsstudiet +++ KJEMPE STOLT, hadde aldri trodd at JEG skulle vinne, jeg som bar deltok for morro skyld Det var kjempe gøye øvelser vi gjennomgikk, blant annet planken sit ups armhevinger harehooo roing sitte 90 grader inntil veggen JEG VANT I ALLE ØVELSENE blant jenter/damer :D:D Vant en SVÆRA frukt korg med snacks++ og en KUL t skjorte åhhhh så glad jeg ble Kjøpte min FØRSTE mx topp ++ det fortjente jeg ville bare dele dette med dere Celia og Helene Drage 2 Siter
New Life Skrevet 5. november 2011 Forfatter Skrevet 5. november 2011 Resultatliste?? kommer skal få de tilsendt på mail fra studioet ++ Siter
New Life Skrevet 5. november 2011 Forfatter Skrevet 5. november 2011 takk har vert en utrolig kjekk dag, med mange nye utfordringer og MANGE kjekke folk. Gleder meg til neste treningsøkt++ Avsluttet dagen med et stort måltid; en mix bestående av alle mine favoritter fra reine råvarer, er stappa mett og full imagen . Nå Koser jeg meg med en action film før en Goood natta søvn Siter
Andy Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Flyttet tråden til egnet underforum. Gratulerer så masse med å bli den sprekeste da! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.