Gå til innhold

Er det rart folk sliter med egen kropp?

Anbefalte innlegg

Satt akkurat og leste Christers utmerkede artikkel om kropp og slankhet, og at six-packen ikke bør være det vi går etter når vi bedømmer "sunnhet". Christer er en veldig reflektert og fornuftig fyr, og vi kunne jo se for oss at folk som har et litt anstrengt forhold til egen kropp kunne tenke seg å lese artikkelen...

Slank for enhver pris – et fysiologisk og psykologisk feilspor - Fitnessbloggen

Og hva møter meg på bunnen av artikkelen? Jo en annonse med årets mest rippa magemuskler og mulighet til å få halvpris på markedets ledende fettforbrennere. Bra jobba, Fitnessbloggen!! Er det rart folk blir skrudde i hodet??

?temp_hash=5e01117b65cf227eacce15c5873cba15

post-103-14440886973651_thumb.png

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/12332-er-det-rart-folk-sliter-med-egen-kropp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oh the irony.

Jeg bruker da denne, så har ikke sett det.. :pChrome Web Store - AdBlock

Men her er vel ikke Fitnessbloggen som har mest skyld da, det er ikke de som designer annonsene for annonsørene og inntekter må de jo nesten ha?

Annonse

Folk som fortsatt har reklame i browseren, fortjener nesten slikt.

Folk som ikkje har respekt for det arbeidet som vert lagt ned i ei nettside ved å blokkere reklame, burde blitt kasta ut av nettet.

Eg er ikkje nok glad i reklame, men den er der av ein grunn. Eg har brukt ein del nettsider der ein kan betale for å sleppe reklame, noko som er veldig greit. No veit eg ikkje kva slags inntekt ein gjennomsnittleg forumbrukar genererer gjennom reklamen, men for nokre kroner så burde det gå greit.

Folk som ikkje har respekt for det arbeidet som vert lagt ned i ei nettside ved å blokkere reklame, burde blitt kasta ut av nettet.

Eg er ikkje nok glad i reklame, men den er der av ein grunn. Eg har brukt ein del nettsider der ein kan betale for å sleppe reklame, noko som er veldig greit. No veit eg ikkje kva slags inntekt ein gjennomsnittleg forumbrukar genererer gjennom reklamen, men for nokre kroner så burde det gå greit.

Butikkene har rimelig god avanse på mye dårlig mat, og tjener ganske lite på mat som de har satt tilbud på. Jeg gjetter på at du syntes det er helt greit å kjøpe mat på tilbud? Evnt spillkonsoller på Elkjøp, som de går i tap med?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...