Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er møkk lei av en særdeles lite beleilig forkjølelse (som om det noen gang er beleilig?). Hoster på meg skallebank etterfulgt av en skjærende smerte midt i brystkassa og blodsmak i kjeften. Har snart gått en uke uten en eneste treningsøkt, noe som begynner å stresse meg litt. Forsøkte meg littegrann, men dette førte til noen heftige hostekuler med før nevnte resultat. Bør jeg vente til jeg føler at kroppen er helt sykdomsfri før jeg starter opp igjen, eller bør jeg presse meg i gang selv om jeg ikke presterer optimalt?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/12049-styrketrening-og-sykdom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har snart gått en uke uten en eneste treningsøkt, noe som begynner å stresse meg litt.

Folk må lære seg å slappe av! Er det rart høyt blodtrykk er en folkesykdom? Hva tror du skjer om du tar en ukes treningsfri? Ingenting! Enten er interwebbet fullt av konkurrenrende styrkeløftere, bodybuildere og fitnessutøvere, eller så må folk lære seg at en treningsfri uke er helt ufarlig. Se på Northug/Bjørgen/(inserthvilkensomhelstgangrennsutøver), de må jo stå over trening pga sykdom hele jævla tida, og de kommer da i helt decent form. Drekk litt honning, slapp litt av og bygg heller opp litt lyst til å trøkke til skikkelig når du er frisk. Jeg vil ikke ha hverken forkjølelsesbakteriene, bronkitten eller SARSen din på hantlene mine.

Ses på trening til uka i stedet! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...