Gå til innhold

Online personlig trener


Gjest Ukjent666

Anbefalte innlegg

Gjest Ukjent666

Finnes det online personlige trenere som går på "resultat"kontrakt på en måte? La oss si: jeg får kosthold og litt treningsveiledning rettet mot å gå ned i vekt(edit ned i fett%). Og jeg fullfører ALT til punkt og prikke! Og IKKE får det resultatet man ble enig om over den visse tiden det har blitt enig om?

Tid 3mnd f.eks... eller 5mnd! Noe jeg ville trodd skulle la seg gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ukjent666
Gympartner? Forstår ikke helt hva du mener ut fra det du skriver.

At en personlig trener får vite forutsetninger og all info det måtte være.. Setter opp mat+stort sett alt... Ila 3mnd og sier SÅNN skal resultatet være! Også gjør man alt til punkt og prikke.. Men betaler bare deler av summen dersom det ikke blir DET resultatet...

For meg å betale 10 000kr for 3mnd opplegg med trening+mat UTEN å få et godt resultat, selvom jeg bruker all tid/energi på å utføre til punkt og prikke. = wasted... Derfor jeg spør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ukjent666
Jeg forstår hva du mener nå, men jeg kan ikke forstå at noen trenere vil være interessert i en slik avtale. Hva har de å vinne på det? Eneste måten det kunne gjennomføres på måtte være at det er en trener som kan være med deg på treninga.

En "Ny" personlig trener kan vinne på det ved å skaffe: resultater.. F.eks:) Og be andre kunde se til f.eks den som har oppnådd resultatet.. Og enhver personlig trener bør jeg "jakte" etter i å bli best mulig og skaffe resultater hos en hver person!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bare å si at det ikke funka å få tilbake pengene da..:) Og hvordan skal dem vite at du ikke har gjort akkurat som dem sa? Og alle kropper er jo forskjellige, ikke sikkert du får samme resultat som andre av samme mat og øvelser.. Høres ikke så veldig realistisk ut dette.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

Sandvik har en slik garanti. Tilbake krever han at du sender jevnlige oppdateringer, og du får ingenting igjen med mindre du faktisk har gitt alt og fulgt opplegget. Blir en vinn-vinn-situasjon da han får jobbe med motiverte personer samtidig som du som bruker får en garanti på at du vil oppnå resultater.

Litt usikker på om han kjører samme garanti på online PT-kunder, men han pleier hvertfall å bruke det på de konseptene han kjører igang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...