Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forbedringene er såklart ikke så store når jeg ligger i såpass kaloriunderskudd, men det går sakte men sikkert oppover :)

det bra progresjonen må være der.

men ha tolmodighet, som jeg sa. det er ikke et sprint men et maraton;) resultatene vil komme. ;)

Annonse

Hva betyr schreddness om jeg får spørre? :eek:

Skal ikke være slik som dette fram til 2013, det er glemmesak :p Gi meg 2mnd! :D

schredded = 6 pack. Tipper at du kan klare det til våren om du kjører bra opplegg. Alt før det og du vil bare bli tynnj

HAHA, ikke si du ikke fikk råd :)

At least we tried :p

Men nå er jeg ikke skinny da! Har kraftig overkropp og har tenkt å forsette å ha det :) Er mange som har klart å få ekstreme resultater på 12 uker+- og hvis jeg har en del muskelmasse fra før av er jo det et bonus for meg ;) Skal loggføre bilder fra uke til uke, så kan du se hvordan resultatene blir :)

Haha! Er som regel en ganske utålmodig person, så ønsker resultater fortest mulig! Penger er heller ikke noe stort problem for å si det slik, så prøver meg fram og ser om noe funker :p

Har du råd til det så er det beste du kan gjøre å få oppsett både på trening og kosthold av en som virkelig kan det.

Sliter med samme problemet, men er redd det er overflod av hud som er problemet mitt,

har gått ned ifra 103 til 76 kg, for nå med fokus på styrke komt meg opp på ca 78 kg

syntest dette egenlig er en ganske lav vekt mtp att jeg er 185 høg, men hadde vell bare en god del mindre muskler enn jeg trodde=D hvor lang tid må jeg forvente å bruke på att huden skal stramme seg opp, og finnest der noen triks for

att dette skal gå bedre og eller raskere? legger ved bilde,post-11159-1444088567103_thumb.jpg som sagt der en del feitt igjen som må vekk.

tror jeg ligg på ca 17% feitt nå?

post-11159-14440885668895_thumb.jpg

Annonse

Sliter med samme problemet, men er redd det er overflod av hud som er problemet mitt,

har gått ned ifra 103 til 76 kg, for nå med fokus på styrke komt meg opp på ca 78 kg

syntest dette egenlig er en ganske lav vekt mtp att jeg er 185 høg, men hadde vell bare en god del mindre muskler enn jeg trodde=D hvor lang tid må jeg forvente å bruke på att huden skal stramme seg opp, og finnest der noen triks for

att dette skal gå bedre og eller raskere? legger ved bilde,[ATTACH=full]56965[/ATTACH][ATTACH=full]56967[/ATTACH] som sagt der en del feitt igjen som må vekk.

tror jeg ligg på ca 17% feitt nå?

I ditt tilfelle tror jeg det vil se bedre ut om du fokuserer på og bygge muskler en stund nå. Så kan du tenke på lavere fettprosent etter det, kjører du clean mat så vil du uansett gå ned et par % da du mest sannsynlig har en stund igjen av "nybegynner-gains" fasen.

Syns personlig at du har helt feil fokus Anderslille94. Det er verken sunt eller pent (min personlig mening) å være så tynn, bare for å få six-packen frem. Tror også six-packen vil komme fortere hvis du bare starter med styrke trening 3-4ganger i uka (ikke saltimer). Når du skal tyne kroppen så mye for å komme så lavt ned i vekt, så vil du mest sannsynlig miste litt muskelmasse. Du vet sikkert at det er vanskelig nok å kun øke muskelmassen, så ville holdt på det "lille" du har.

I ditt tilfelle tror jeg det vil se bedre ut om du fokuserer på og bygge muskler en stund nå. Så kan du tenke på lavere fettprosent etter det, kjører du clean mat så vil du uansett gå ned et par % da du mest sannsynlig har en stund igjen av "nybegynner-gains" fasen.

ja det er det jeg prøver på nå, spiser temlig sunt å rent, grønsaker, fisk, cottage cheese, frukt som eple banan og nektarin, kylling og svin å storfe uten feitt... drikker bare grønn te, vann, kaffe og melk. tar omega 3 og så fort bestillingen med protein kommer i posten starter jeg med tilskudd etter trening igjen. ligger ikke på mer enn 1500-1700kcal om dagen nå uten å merke noe serlig effekt så burde kansje gå opp litt? men er dritredd for att jeg skal legge på meg igjen siden det er et blodslit å få det bort... har brukt store deler av livet mitt på å være tjukk... NEVER again ;-p dette er mye bedre hehe

ja det er det jeg prøver på nå, spiser temlig sunt å rent, grønsaker, fisk, cottage cheese, frukt som eple banan og nektarin, kylling og svin å storfe uten feitt... drikker bare grønn te, vann, kaffe og melk. tar omega 3 og så fort bestillingen med protein kommer i posten starter jeg med tilskudd etter trening igjen. ligger ikke på mer enn 1500-1700kcal om dagen nå uten å merke noe serlig effekt så burde kansje gå opp litt? men er dritredd for att jeg skal legge på meg igjen siden det er et blodslit å få det bort... har brukt store deler av livet mitt på å være tjukk... NEVER again ;-p dette er mye bedre hehe

Trur du hvertfall kan ligge på ca 2000 om dagen, du vil uansett ikke legge på deg mye fett om du spiser clean mat på kalorieoverskudd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...