Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Skrevet

Jessheim har også Keiser.

Men det er mange andre butikker av samme type andre steder også. Disse butikkene har ofte mye billigere nøtter og større utvalg enn de vanlig butikkene.

Skrevet

hvorfor skal de egentlig være usaltet :p? vet jo for mye salt ikke er sundt, men usaltete kan jo ikke være godt :p så ser liksom ikke vitsen :p

Annonse

Skrevet

Min kiwi har et eget Nøttolfs-rack, og der er det ofte sunnere (og jævlig mye dyrere) nøttetyper. Innimellom har de slikt ved frukt og grønt også. REMA har et stativ med sånne salatfrø og nøtte-poser.

Skrevet

Salte peanøtter er vanlegvis rista i vegetabilsk olje. Du får olje og salt i tillegg til nøttene.

Peanøtter med skal eg rista utan olje og ikkje tilsett noko. Desse har kortare haldbarheit enn peanøtter rista i olje.

Personleg er eg ikkje noko glad i vanlege, salte peanøtter. Synest dei er betre med skal.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...