Gå til innhold

Playstation 3 eller x-box?


FatFighter Malm

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Playstation 3. Hvorfor? Fordi jeg ikke har prøvd xbox360. De fleste spillene jeg spiller kommer til ps3. So it's simple. Har en del kompiser som sverger til xbox.

En gang, når jeg blir rik, skal jeg ha begge deler.

Om du er hverdagsgamer så har det ingen betydning hvilken du velger egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ukjent666
Blir så usikker på hva jeg skal velge, for jeg hører så mye forskjellig.

Hvilken ville du valgt og hvorfor?

Hvorfor noen av dem?:)

Dropp dem og spar penger! Men for real: velg PS3--> Fifa... eneste du trenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finn ut kva spel du er mest interessert i, samt kva behov du har ut over det. Er ikkje online gaming aktuelt er til dømes ikkje Xbox Live noko å tenke på.

Eg har Xbox sidan dei fleste spela som interesserte meg var der, samt at eg synest kontrollen er betre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PS3 full hd, Xbox 780p, altså ikke full hd :) + Du slipper å betale for Xbox Live, selv om det bare er snakk om en bitteliten sum, så er det veldig teit :) PS3 uten tvil

Ja mye bedre med en onlinetjeneste som lekker ut visa/kredittkort infoen din på nettet enn en tjeneste som koster 57 kroner i måneden. Helt klart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja mye bedre med en onlinetjeneste som lekker ut visa/kredittkort infoen din på nettet enn en tjeneste som koster 57 kroner i måneden. Helt klart!!

Hahaha, enig at det er en tullesum det er snakk om, og det med PSN var helt katastrofalt, men like ps3 bedre enn Xbox, eneste Xbox har er Halo spillene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS3 full hd, Xbox 780p, altså ikke full hd :)

hvor får du det ifra?

xbox kjører full hd, og scalerte også opp de fleste spillene fra 720p til 1080p allerede i 2007, faktisk i 2006 om jeg ikke husker helt feil på tross av at det fantes svæææært få full hd tveer på markedet da :D

og min erfaring var at de fleste fete spillene kun ble utgitt i 720p til PS3 og ja tro det eller ei, jeg kjøpte faktisk samme spilla til xboxen og ps3en for å teste :p geeek jepp iknow!

ta feks red dead redamption, SINNSYK grafikk på xbox ( 1080p ) kontra ps3 versjonen (som kun er 720p), som også var siste dråpen som gjorde at jeg valgte å kvitte meg med min ps3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja mye bedre med en onlinetjeneste som lekker ut visa/kredittkort infoen din på nettet enn en tjeneste som koster 57 kroner i måneden. Helt klart!!

Kjøper du Gold på nettet så blir det heile 10 kroner månaden! Definitivt grunn nok til å velje vekk Xbox.

Teknisk sett er det ikkje noko grunn for å velje den eine over den andre. Då er det i så fall kun av prinsipp. Då er du berre dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel strengt tatt en vanesak? Jeg har spilt PS3 for det meste, og jeg fikser ikke Xbox-kontrollene. Hadde nok vært vant til dem om det var omvendt.

for meg som er en STOR fan av alle play station konsollene, og selvsagt har hatt ALLE, var det en drøm når jeg ble vant til xbox kontrollen. Sitter bedre i hendene, og gir mye mer muligheter i de fleste spillene :) Men ja, en liten omvending var det jo, men angrer ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...