Gå til innhold

Playstation 3 eller x-box?


FatFighter Malm

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

for meg som er en STOR fan av alle play station konsollene, og selvsagt har hatt ALLE, var det en drøm når jeg ble vant til xbox kontrollen. Sitter bedre i hendene, og gir mye mer muligheter i de fleste spillene :) Men ja, en liten omvending var det jo, men angrer ikke :)

Det finnes nok dem som foretrekker PS3-kontrollen over Xbox sin, også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det! Men for min del blir det litt rart å velge spillsystem utifra kontrollene om man ikke er vant med noen av dem.

der er jeg ikke enig, for er man ikke vant til noen av dem ville jeg som har erfaring med begge fortsatt valgt xbox kontrollen og det nettopp fordi den er mer ergonomisk riktig, samt har mer funksjoner på selve kontrollen som er nyttige i flere spill...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvor får du det ifra?

xbox kjører full hd, og scalerte også opp de fleste spillene fra 720p til 1080p allerede i 2007, faktisk i 2006 om jeg ikke husker helt feil på tross av at det fantes svæææært få full hd tveer på markedet da :D

og min erfaring var at de fleste fete spillene kun ble utgitt i 720p til PS3 og ja tro det eller ei, jeg kjøpte faktisk samme spilla til xboxen og ps3en for å teste :p geeek jepp iknow!

ta feks red dead redamption, SINNSYK grafikk på xbox ( 1080p ) kontra ps3 versjonen (som kun er 720p), som også var siste dråpen som gjorde at jeg valgte å kvitte meg med min ps3

Hahah beklager :( Jeg var bare uvitende, men jeg påstår allikevel at Xbox ikke har blueray slik som ps3 har! :D Ellers var det vel en stor glipp fra min side... Kan si at jeg liker veldig godt Xbox sine kontroller til skytespill(fps), mens fifa og bilspill så er ps3 kontrollene 1000000 ganger bedre etter min mening, men dette er veldig individuelt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah beklager :( Jeg var bare uvitende, men jeg påstår allikevel at Xbox ikke har blueray slik som ps3 har! :D Ellers var det vel en stor glipp fra min side... Kan si at jeg liker veldig godt Xbox sine kontroller til skytespill(fps), mens fifa og bilspill så er ps3 kontrollene 1000000 ganger bedre etter min mening, men dette er veldig individuelt da :)

ja, skikkelig nedtur at xbox valgte å satse på hd dvd, og nå i ettertid 7 år etterpå enda ikke har integrert en bd spiller i konsollen når BD vant HD krigen :( PS3 er desidert best på film og streaming, ingen tvil om det, men hifi entusiast som jeg er har jeg en egen BD spiller, så da gikk de andre kvalitetene fremfor rett og slett, og ps3en ble solgt etter 2 år hvor den bare stått og støvet ned

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...