Gå til innhold

Treningshansker


solstraale

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er dessverre avhengig av hansker :oops: bruker noen som er i skinn og tøy fra Nike og de putter jeg i vaskemaskinen på finvask/30grader. funker fjell! :)

Ok, mine er også en blanding av skinn og tøy fra Optimum. Lurer på hva som skjer hvis jeg vasker de på 40 grader....:rolleyes: (vasker jo ingenting annet på 30...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, mine er også en blanding av skinn og tøy fra Optimum. Lurer på hva som skjer hvis jeg vasker de på 40 grader....:rolleyes: (vasker jo ingenting annet på 30...)

hm...vask dem i pose i det minste, så de ikke ødelegger noe annet :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I starten av min treningsperiode når jeg brukte hansker fant jeg ut et par ting.

1. Hansker stinker møkk etter litt bruk.

2. Hansker overlever IKKE maskinvask.

3. Løsning: Bruk sånn antibak og smør inn henda hver gang du tar på deg hanskene. Funket for mine, luktet ingenting.

Nå har jeg riktignok ikke brukt hansker på mange år, men lite tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søk opp modellen hos leverandør og se om de kan maskinvaskes. Evt fungerer nok håndvask/ bløtgjøring uten skyllemiddel.. Men om du skal ta de i maskinen og de har borrelås bør de legges i et sånn bh-nett for å ikke evt ødelegge annet tøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så sinnsykt vondt i henda nå at det er HELT grusomt. Greide ikke å kjøre normalt hjem fra senteret engang :eek:

Nå står jeg også 30min og dingler i en chins-stativ også, men det gjør like vondt med og uten, fordi jeg har blitt så sinnsykt sår.

Hva skal man gjøre? file? smøre med krem? :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har så sinnsykt vondt i henda nå at det er HELT grusomt. Greide ikke å kjøre normalt hjem fra senteret engang :eek:

Nå står jeg også 30min og dingler i en chins-stativ også, men det gjør like vondt med og uten, fordi jeg har blitt så sinnsykt sår.

Hva skal man gjøre? file? smøre med krem? :confused:

1. Ta rett grep i stanga:

2. Det blir bedre med tiden :)

3. Smør hendene regelmessig med krem.

4. Fil trælene ned når de blir for store/sprekker. (Bruker selv sånn "høvel" sak med barberblad i.. Som er ment på tørre/harde hæler..)

Edit: Fothøvel heter det vist..

http://www.google.no/search?hl=no&q=foth%C3%B8vel&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&biw=1680&bih=853&wrapid=tlif134627204602010&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=O3s-UOnTHu7O4QTN7IDgBg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Ta rett grep i stanga:

2. Det blir bedre med tiden :)

3. Smør hendene regelmessig med krem.

4. Fil trælene ned når de blir for store/sprekker. (Bruker selv sånn "høvel" sak med barberblad i.. Som er ment på tørre/harde hæler..)

Edit: Fothøvel heter det vist..

http://www.google.no/search?hl=no&q=foth%C3%B8vel&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&biw=1680&bih=853&wrapid=tlif134627204602010&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=O3s-UOnTHu7O4QTN7IDgBg

IIK!

jeg VET det er mye bedre uten hansker, og jeg VET jeg får midget-hands-grip med mine pingle hender i hansker....MEN; det er ikke alle av oss som kan se ut som om vi jobber med å lø stein hver dag...fordi vi ikke jobber med å lø stein hver dag... :\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IIK!

jeg VET det er mye bedre uten hansker, og jeg VET jeg får midget-hands-grip med mine pingle hender i hansker....MEN; det er ikke alle av oss som kan se ut som om vi jobber med å lø stein hver dag...fordi vi ikke jobber med å lø stein hver dag... :\

Ingen som tvinger deg her til å kaste hanskene :p Jeg bare gidde noen tips til hun andre her.... ;)

Men skulle du gjort som eg har beskrivde ovenfor her så blir det faktisk ikkje så mye træler i hendene dine ;) Og det lille som blir fjerner du..

Og uansett hva du jobber med så er det vel ingen som studerer håndflaten din, for å se om det er noen mikroskopiske træler der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett den videon for lenge siden, så får jeg mye mindre træler etter trening! etter en stund så får man nesten ikke træler i det hele tatt. Huden herder seg sjøl liksom :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Ta rett grep i stanga:

2. Det blir bedre med tiden :)

3. Smør hendene regelmessig med krem.

4. Fil trælene ned når de blir for store/sprekker. (Bruker selv sånn "høvel" sak med barberblad i.. Som er ment på tørre/harde hæler..)

Edit: Fothøvel heter det vist..

http://www.google.no/search?hl=no&q=foth%C3%B8vel&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&biw=1680&bih=853&wrapid=tlif134627204602010&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=O3s-UOnTHu7O4QTN7IDgBg

Har sett den før, men skal prøve å være enda flinkere på det imorgen. Problemet er bare at jeg har fått sår helt inn til huden, så gjør vondt i hverdagen, men takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...