Gå til innhold

MAGER vaniljekesam, why you no exist anymore?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke sett en eneste mager vaniljekesam på flere måneder nå! Ikke på rimi, rema, mega, obs eller kiwi. Har de sluttet å produsere den eller hva? Noen flere som har opplevd det samme? Jeg savner den:cry:

Er nok bare fitnesshysteriet som raver :p Jeg har kjøpt på kiwien på lervig brygge i stavanger med jevne mellomrom de siste ukene, kjøpte senest på torsdag tror jeg :)

Er nok bare fitnesshysteriet som raver :p Jeg har kjøpt på kiwien på lervig brygge i stavanger med jevne mellomrom de siste ukene, kjøpte senest på torsdag tror jeg :)

åh fjo! Da får jeg gå der å hamstre:p

Begynte å blir redd en stund der:unsure:

mager vaniljekesam lager du fint selv også..

1 boks mager kesam

2 ss sukrinmelis

1/2 ts vaniljepulver

10 dråper vaniljestevia

smaker utrolig digg, i tillegg til at den er mye bedre mtp. innholdet :)

Takk for tipset, skal teste det ut! Selv om det ikke er det mest praktiske å gå rundt med meg sukrin, vaniljepulver og stevia, og det blir dyrere:p

Annonse

Gjest noen123
Takk for tipset, skal teste det ut! Selv om det ikke er det mest praktiske å gå rundt med meg sukrin, vaniljepulver og stevia, og det blir dyrere:p

om du er på farten er det jo helt klart å foretrekke ferdigmiks :p men hjemme på kjøkkenet pleier jeg å gjøre det slik :) bland sammen med frukt og nøtter og du har et måltid med masse proteiner, karbohydrater og fett av god kvalitet, og sist men ikke minst, good smak!

om du er på farten er det jo helt klart å foretrekke ferdigmiks :p men hjemme på kjøkkenet pleier jeg å gjøre det slik :) bland sammen med frukt og nøtter og du har et måltid med masse proteiner, karbohydrater og fett av god kvalitet, og sist men ikke minst, good smak!

Ha ha, ja. Skal prøve det du foreslår. Høres godt ut ihvertfall, men er ikke 10 dråper vaniljestevia litt mye?:eek:

Annonse

Trodde selv det var ute av produksjon .. helt til jeg fant det på rimi her om dagen. Hamstra inn for å si det sånn .. de som sto i kassen må tro jeg ikke spiste annet !

Ha ha, det blir meg når jeg finner det igjen, ja. Lurer på hvorfor de ikke får inn mer av det når det går så mye...

mager vaniljekesam lager du fint selv også..

1 boks mager kesam

2 ss sukrinmelis

1/2 ts vaniljepulver

10 dråper vaniljestevia

smaker utrolig digg, i tillegg til at den er mye bedre mtp. innholdet :)

Mååå spørre, hvor kjøper man vaniljepulver? :huh:

Jeg har kjøpt en stevia med "Singing Dog Vanilla Extract" eller noe i den gata på iHerb, og noen dråper av den i Mager-varianten er en fullgod erstatter i min verden hvertfall :) Den smaker ikke like kunstig som mange av de andre vanilje-variantene (syns jeg), og er jo så liten at man bare kan ha den liggende i veska. Med andre ord blir optimal vaniljekesam alltid tilgjengelig (y)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...