Gå til innhold

Neurocore


Simon Fjordheim

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Neurocore fra Muscletech er ikke så imponerende pre-workout kosttilskudd. Vil gi den terningskast 3.

Den gir fokus, men ikke så mye energi som forventet. I tillegg kommer det en crash etter treningen. De tre store ingrediensene er Beta-alanin, Koffein og kreatin monohydrat. Koffeinet er mest effektivt. Personlig liker jeg å ta kreatin etter trening, får bedre virkning av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neurocore fra Muscletech er ikke så imponerende pre-workout kosttilskudd. Vil gi den terningskast 3.

Den gir fokus, men ikke så mye energi som forventet. I tillegg kommer det en crash etter treningen. De tre store ingrediensene er Beta-alanin, Koffein og kreatin monohydrat. Koffeinet er mest effektivt. Personlig liker jeg å ta kreatin etter trening, får bedre virkning av det.

Har du den "norske" versjonen av neurocore? Gymgrossisten? Den har jo verken DMAA eller Yohimbine.. så ja, ganske ubrukelig iforhold til den originale :)

Ellers har det nada å si når du tar kreatin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i grape og fruit punch... Bestill blue rasperry fra iherb eller noe.... Deeeen er god den!!!!!! :love: Krasjer en del etter Neurocore ja, men det gjør man jo med nesten pwo's pga koffeinen uansett så..

edit: det er btw ikke den "norske", og den går uten stress gjennom tollen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i grape og fruit punch... Bestill blue rasperry fra iherb eller noe.... Deeeen er god den!!!!!! :love: Krasjer en del etter Neurocore ja, men det gjør man jo med nesten pwo's pga koffeinen uansett så..

edit: det er btw ikke den "norske", og den går uten stress gjennom tollen..

Herlig hvis neurocore går fint igjennom tollen fra iherb! :D Er igang med første boksen rasperry nå, og den er DIGG! Knallbra fokus og energi, og ikke minst smak! Er en fryd å drikke den omtrent :D

Jeg har den norske fra gymgrossisten, har ikke prøvd den med DMAA eller Yohimbine. Min pakke med 1MR ble stoppet i tollen og har dermed ikke satset på å bestille mer fra utlandet.

Da er den mer eller mindre verdiløs... hvertfall til den prisen. Alt som funker i den er tatt vekk, og den koster nesten det dobbelte. Er bare en dyr koffeindrikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig hvis neurocore går fint igjennom tollen fra iherb! :D Er igang med første boksen rasperry nå, og den er DIGG! Knallbra fokus og energi, og ikke minst smak! Er en fryd å drikke den omtrent :D

Nice :D Ja jeg syns den har den diggeste smaken!! Og til bare 200 kr fra iherb er det ingenting å klage på. Jeg bestilte kun den i pakken da, og da skrev de på "workout supplement, for personal use only".. Gikk ihvertfall fint! Skal prøve meg en gang til i nærmeste framtid(y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker amerikanske versjonen, syntes ikke den er noe spesiell igrunn..vanvittig god smak det skal den ha;)

men jeg har merket hvis man blander den med 1000-2000mg l-carnitine og amino syrer så blir det litt mere futt i den og helt grei effekt på 1,5scoop, men ikke noe mere en greit nok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...