Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen sannhet. Det blir det samme som å si at maten slutter å virke om du spiser flere typer mat på en gang.

Det kan selvfølgelig være tilfeller av enkelte kosttilskudd som ikke bør kombineres, men tror ikke dette er noe du skal bekymre deg så mye for. Det gir hvertfall ingen mening om det ikke presiseres hvilke kosttilskudd som evt skulle ødelegge for hverandre.

• 2 uker senere...
Kan jo være verdt å nevne at effekten av noen tilskudd faktisk kan økes ved å kombineres, men det er vel ikke grundig nok forsket på. Jeg husker at jeg alltid fikk tips om å kjøre litt raske karbs med kreatin.

om karbohydratene er raske eller ikke vil jo uansett ha 0 å si så lenge du ikke tar de 100% fastende, og i tillegg uten NOEN form for protein, fett eller fiber. og hvor ofte skjer det egentlig? :p

så nei, ta kreatinen din når du vil. om det er når du står opp eller før du legger deg har ingenting å si.

og trådstarter... jeg synes du skal spørre denne personen som har sagt dette til deg om han mener biffen blir ødelagt hvis du spiser den sammen med poteter :p

om karbohydratene er raske eller ikke vil jo uansett ha 0 å si så lenge du ikke tar de 100% fastende, og i tillegg uten NOEN form for protein, fett eller fiber. og hvor ofte skjer det egentlig? :p

så nei, ta kreatinen din når du vil. om det er når du står opp eller før du legger deg har ingenting å si.

og trådstarter... jeg synes du skal spørre denne personen som har sagt dette til deg om han mener biffen blir ødelagt hvis du spiser den sammen med poteter :p

Mente ikke å påstå at det er mer rett eller feil enn noe annet! :)

Annonse

Mente ikke å påstå at det er mer rett eller feil enn noe annet! :)

Neida, prøvde ikke å skulle "ta" deg eller noe :) Det er bare mye rar feilinformasjon ute og går, og med en gang man kombinerer den med litt common sense så skjønner man at det ikke er noe å bry seg om :p

Er bare greit å få avliva litt sånt av og til :p

Neida, prøvde ikke å skulle "ta" deg eller noe :) Det er bare mye rar feilinformasjon ute og går, og med en gang man kombinerer den med litt common sense så skjønner man at det ikke er noe å bry seg om :p

Er bare greit å få avliva litt sånt av og til :p

Ja, jeg har en følelse av at svært mye av disse geniale tipsene og rådene kommer fra andre treningssider og spesielt et par forfattere (uten å nevne noen). :p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...