Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anbefaler å legge litt penger i den når du først skal kjøpe en juicer. En god Philipsjuicer varer veldig lenge, jeg har selv denne: Philips - Aluminium Collection Juicer 700 W, 2 l, ekstra stort rør - HR1861/20 - Juicer - Juicere og miksere - Husholdningsprodukter. :)

Anbefaler å legge litt penger i den når du først skal kjøpe en juicer. En god Philipsjuicer varer veldig lenge, jeg har selv denne: Philips - Aluminium Collection Juicer 700 W, 2 l, ekstra stort rør - HR1861/20 - Juicer - Juicere og miksere - Husholdningsprodukter. :)

Den har jeg og, funker som fjell, men jeg synes det blir litt mye å rengjøre, så den blir ikke brukt så ofte som den burde.

Anbefaler å legge litt penger i den når du først skal kjøpe en juicer. En god Philipsjuicer varer veldig lenge, jeg har selv denne: Philips - Aluminium Collection Juicer 700 W, 2 l, ekstra stort rør - HR1861/20 - Juicer - Juicere og miksere - Husholdningsprodukter. :)

Bruker den selv, har ikke noe problem med rengjøringen.

Annonse

Den har jeg og, funker som fjell, men jeg synes det blir litt mye å rengjøre, så den blir ikke brukt så ofte som den burde.

har også denne :) veldig fornøyd. pleier å putte en fruktpose (sånn som du putter epler oppi i butikken..) oppi der hvor avfallet kommer, så er det bare å slenge i søpla etter bruk og en del mindre å gjøre rent.

Jeg har også denne! God som gull! Synes ikke det er noe stress med rengjøring... Men har oppvaskkommen klar så går det fortere med rengjøring.

har også denne :) veldig fornøyd. pleier å putte en fruktpose (sånn som du putter epler oppi i butikken..) oppi der hvor avfallet kommer, så er det bare å slenge i søpla etter bruk og en del mindre å gjøre rent.

Takk for tips;) hvis jeg juicer rett i koppen så begynner det å bli overkommelig;)

Et ekstra tips er å slenge den aluminiumsdelen rett i oppvskkummen med varmt zalovann med en gang når du er ferdig å juice. Da løsner fruktkjøttet veldig lett og rekker knapt å sette seg. Så er den nesten helt ren etterpå når du tar den ut (trenger bare børste lett med den børsten som fulgte med). De andre delene er jo easy peasy, bare å skylle kjapt i varmt vann med en gang du har brukt de, og en runde i oppvaskmaskina innimellom. :)

Ikke at jeg juicer lenger da, men herregud som jeg researchet de maskinene. En som heter "Breville juice fountain elite " i USA er visst the ultimate shit :rolleyes:

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...