Andy Skrevet 27. juli 2012 Skrevet 27. juli 2012 "Frida Enea skrev: Bruk smileyene som du føler for, tolk dem som du vil. Hadde alle gått rundt til hverdags og spurt f.eks. "hvorfor smiler du nå?", hadde det blitt slitsomt å leve. Personlig håper jeg bare på at jeg aldri mottar denne: jasså..? lolz, gikk fem på Siter
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2012 Skrevet 27. juli 2012 "Andy skrev: jasså..? lolz, gikk fem på Jeg visste vel innerst inne at jeg kommer til å få mange "" etter å ha skrevet det der. Siter
Andy Skrevet 27. juli 2012 Skrevet 27. juli 2012 "Frida Enea skrev: Jeg visste vel innerst inne at jeg kommer til å få mange "" etter å ha skrevet det der. Saywhat 1 Siter
Elena S Skrevet 27. juli 2012 Skrevet 27. juli 2012 Fungerer ikke de nye smilyene i tapatalk? :-( Siter
Gabrielle Skrevet 1. august 2012 Forfatter Skrevet 1. august 2012 "Kristin Charm skrev: Du bruker alien når noen oppfører seg som en alien. F.eks. Tor = . Skjønner? jeg har alltid tenkt at jeg skal bruke de til å uttrykke hva jeg føler eller for å uttrykke hvilke holdning jeg har når jeg skriver jeg. Siter
Kristin Charm Skrevet 1. august 2012 Skrevet 1. august 2012 "Gabrielle skrev: jeg har alltid tenkt at jeg skal bruke de til å uttrykke hva jeg føler eller for å uttrykke hvilke holdning jeg har når jeg skriver jeg. Det gjør jeg og. Det var ironi. Siter
sjokkoninja Skrevet 1. august 2012 Skrevet 1. august 2012 "Frida Enea skrev: Bruk smileyene som du føler for, tolk dem som du vil. Hadde alle gått rundt til hverdags og spurt f.eks. "hvorfor smiler du nå?", hadde det blitt slitsomt å leve. Personlig håper jeg bare på at jeg aldri mottar denne: Keep smiling. It confuses people even more Siter
Gabrielle Skrevet 1. august 2012 Forfatter Skrevet 1. august 2012 "Kristin Charm skrev: Det gjør jeg og. Det var ironi. Ok. Håper ikke noen har brukt smileys ironisk også. I så fall hadde ikke jeg skjønt det. Hadde bare blitt Siter
torunnJ Skrevet 6. august 2012 Skrevet 6. august 2012 "Hat ASS"... Litt usikker på når jeg skal bruke denne.. hoho... Siter
Dag Skrevet 7. august 2012 Skrevet 7. august 2012 "Espen Espelund skrev: Jepp, oppdaterte pakka nå De funker ikke i Tapatalk, og som du sikkert skjønner er dette relativt krise. Jeg vurderer slutte med internett nå. Siter
Espen Espelund Skrevet 7. august 2012 Skrevet 7. august 2012 "Dag skrev: De funker ikke i Tapatalk, og som du sikkert skjønner er dette relativt krise. Jeg vurderer slutte med internett nå. [ATTACH=full]48903[/ATTACH] Sssh. Tapatalk har ikke support for det. De sa det står på todo-lista. Tipper de har det ferdig i løpet av et par år. Admira 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.