Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  "Frida Enea skrev:
Bruk smileyene som du føler for, tolk dem som du vil. Hadde alle gått rundt til hverdags og spurt f.eks. "hvorfor smiler du nå?", hadde det blitt slitsomt å leve.

Personlig håper jeg bare på at jeg aldri mottar denne: :sneaky:

jasså..? :sneaky:

lolz, gikk fem på

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Skrevet
  "Andy skrev:
jasså..? :sneaky:

lolz, gikk fem på

Jeg visste vel innerst inne at jeg kommer til å få mange ":sneaky:" etter å ha skrevet det der.

Skrevet
  "Kristin Charm skrev:
Du bruker alien når noen oppfører seg som en alien. F.eks. Tor = :ooo:. Skjønner? :)

jeg har alltid tenkt at jeg skal bruke de til å uttrykke hva jeg føler eller for å uttrykke hvilke holdning jeg har når jeg skriver jeg.

Annonse

Skrevet
  "Frida Enea skrev:
Bruk smileyene som du føler for, tolk dem som du vil. Hadde alle gått rundt til hverdags og spurt f.eks. "hvorfor smiler du nå?", hadde det blitt slitsomt å leve.

Personlig håper jeg bare på at jeg aldri mottar denne: :sneaky:

Keep smiling. It confuses people even more :sneaky:

Skrevet
  "Espen Espelund skrev:
Jepp, oppdaterte pakka nå :)

:coffee::notworthy::nin::ooo:

De funker ikke i Tapatalk, og som du sikkert skjønner er dette relativt krise. Jeg vurderer slutte med internett nå.

post-186-14440876200898_thumb.png

Annonse

Skrevet
  "Dag skrev:
De funker ikke i Tapatalk, og som du sikkert skjønner er dette relativt krise. Jeg vurderer slutte med internett nå.

[ATTACH=full]48903[/ATTACH]

Sssh. Tapatalk har ikke support for det. De sa det står på todo-lista. Tipper de har det ferdig i løpet av et par år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...