Gå til innhold

Blodige skinnlegger, etter markløft?


Siggis

Anbefalte innlegg

Gull! Takker og bukker :):thumbsup:

Da får jeg begynne å lete etter noen som selger slike...pluss magnesium, som jeg også leter etter...(umulig å finne noen som selger det på Jessheim)

Jepp! Disse har jeg, helt OK. Adidas sine er også fine.

$%28KGrHqF,%21isE1M%217vOmiBNf3RZy-5Q%7E%7E_3.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gull! Takker og bukker :):thumbsup:

Da får jeg begynne å lete etter noen som selger slike...pluss magnesium, som jeg også leter etter...(umulig å finne noen som selger det på Jessheim)

Sportsbutikk, gjerne noen som har litt til klatring :) Fant magnesium på g-sport mener jeg det var

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gull! Takker og bukker :):thumbsup:

Da får jeg begynne å lete etter noen som selger slike...pluss magnesium, som jeg også leter etter...(umulig å finne noen som selger det på Jessheim)

Tror du får kjøpt magnesium/kalk på apotek. Kan også bestille forholdsvis billig fra Nordens største netthandel for sport og friluftsliv - Den eneste sportskjeden med Prisløfte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...