Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gull! Takker og bukker :):thumbsup:

Da får jeg begynne å lete etter noen som selger slike...pluss magnesium, som jeg også leter etter...(umulig å finne noen som selger det på Jessheim)

Jepp! Disse har jeg, helt OK. Adidas sine er også fine.

$%28KGrHqF,%21isE1M%217vOmiBNf3RZy-5Q%7E%7E_3.JPG

Fortsetter under...

Da får jeg begynne å lete etter noen som selger slike...pluss magnesium, som jeg også leter etter...(umulig å finne noen som selger det på Jessheim)

Sportsbutikk, gjerne noen som har litt til klatring :) Fant magnesium på g-sport mener jeg det var

For det første er det bra at du blør BLOD på trening. For det andre må du tenke på at dette krever protein siden kroppen må reparere seg selv. For at sårene da ikke skal katabole deg må du øke proteininntaket ca. 1,8 g pr. cm^2 med sår pr. døgn til det er grodd.

I KNOW!

Er hardcore, men dama klager :D haha

Hmm, du sier noe der...Ja dette må jeg følger opp (knasker et par ekstra mandler nå!)

Det er litt lite arginin og lysin i mandler, så vil anbefale deg noe med en annen aminosyreprofil.

• 2 uker senere...

Annonse

Tror du får kjøpt magnesium/kalk på apotek. Kan også bestille forholdsvis billig fra Nordens største netthandel for sport og friluftsliv - Den eneste sportskjeden med Prisløfte

Kjempefint, takk skal du ha! :)

Kjøpte meg en blokk i Charlottenberg, der de selger proteinpulver, men klart, apoteket eller nett er å foretrekke :)

Tror du får kjøpt magnesium/kalk på apotek. Kan også bestille forholdsvis billig fra Nordens største netthandel for sport og friluftsliv - Den eneste sportskjeden med Prisløfte

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...