Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gull! Takker og bukker :):thumbsup:

Da får jeg begynne å lete etter noen som selger slike...pluss magnesium, som jeg også leter etter...(umulig å finne noen som selger det på Jessheim)

Jepp! Disse har jeg, helt OK. Adidas sine er også fine.

$%28KGrHqF,%21isE1M%217vOmiBNf3RZy-5Q%7E%7E_3.JPG

Fortsetter under...

Skrevet
Gull! Takker og bukker :):thumbsup:

Da får jeg begynne å lete etter noen som selger slike...pluss magnesium, som jeg også leter etter...(umulig å finne noen som selger det på Jessheim)

Sportsbutikk, gjerne noen som har litt til klatring :) Fant magnesium på g-sport mener jeg det var

Skrevet

Takk, men har prøvd alle sportsbutikken på Jessheim, så nå blir det å bestille på nett. Der må jeg finne det! :)

Sportsbutikk, gjerne noen som har litt til klatring :) Fant magnesium på g-sport mener jeg det var
Skrevet
I KNOW!

Er hardcore, men dama klager :D haha

Hmm, du sier noe der...Ja dette må jeg følger opp (knasker et par ekstra mandler nå!)

Det er litt lite arginin og lysin i mandler, så vil anbefale deg noe med en annen aminosyreprofil.

• 2 uker senere...

Annonse

Skrevet
Mmm...nei jeg vil gjerne ha med meg beina, og ikke så mye korsrygg, så prøver å jobbe litt rundt problemet med vanlig

Mye korsrygg på sumomark? Vil vel si at det blir mindre enn i tradisjonell mark. Tenker du på strakmark?

Skrevet

Nei, glem det med korsryggen;) jeg vil vil ha med beina, både forside og baksiden, så jeg går for vanlig mark:)

Har kjøpt meg fotball sokker, og det fungerer utmerket :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...