katari Skrevet 6. juli 2012 Skrevet 6. juli 2012 Når dere skriver /sier hvor mye dere løfter inkluderer dere stang/manualstang vekt i totalen? Jeg har kun brukt skivene jeg setter på som det jeg logger, men stanga veier jo en del den også. Siter
minimjau Skrevet 6. juli 2012 Skrevet 6. juli 2012 Regner med totalen på alt jeg drar opp, så stanga telles med. katari 1 Siter
rudboy Skrevet 6. juli 2012 Skrevet 6. juli 2012 Det vanligste er å legge til vekta på stanga også =) katari 1 Siter
katari Skrevet 6. juli 2012 Forfatter Skrevet 6. juli 2012 Wuhu. Da kanskje jeg er sterkere enn jeg tror:) så var det bare å finne ut hvor mye stanga veier da. Takk for svar alle sammen:) Siter
Tarjeii Skrevet 7. juli 2012 Skrevet 7. juli 2012 Ez-stang veier somregel 8,5 kg, vanlig stang til (knebøy, mark, press, benk, osv) veier normalt 20 kg! Siter
katari Skrevet 7. juli 2012 Forfatter Skrevet 7. juli 2012 "Tarjeii skrev: Ez-stang veier somregel 8,5 kg, vanlig stang til (knebøy, mark, press, benk, osv) veier normalt 20 kg! Men jeg har kjøpt utstyr til hjemmebruk. Så er vel ikke lik tyngde på de som er på sentrene. Får spørre produsenten eller leverandøren:) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.