Gå til innhold

Jack3d o.l. pre-workout produkter forbudt i Sverige


JohnDoe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fra Varning för kosttillskott som innehåller DMAA - Livsmedelsverket (tatt fra linken til nrk):

"- Vi uppmanar kommunerna att lägga saluförbud på dessa produkter eftersom Livsmedelsverket inte kan utfärda nationella saluförbud, säger Zofia Kurowska, statsinspektör vid Livsmedelsverket.

De produkter som i dagsläget förbjudits hos grossisten Gymgrossisten Sweden AB i Trollhättan är:

  • Jack3D (Pre-exercise CNS-Carmosine-ATP Augmentor)
  • Spriodex (Mood enhancing stimulant compound)
  • Napalm
  • Lipo-6 Black, The end of the line underground fat destroyer"

Dessa produkter kan dock finnas i vanliga butiker eller nätbutiker via andra grossister. Även andra produkter kan innehålla DMAA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Jack3d blir fjernet fra butikkhyllene i Sverige?!? :mellow: Og jeg som endelig hadde funnet et pre-worout som jeg likte. Grei smak, ikke magetrøbbel av, uten kcal og god virkning.

Men om det er å få kjøpt i Sverige så kommer jeg til å fortsette å kjøpe det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest xxxxxx

Jeg var i Strömstad i går, og de solgte fortsatt jack3d. Men, jeg ble anbefalt Super charged i stedet, og gikk for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn, jeg kan skjønne hvorfor det blir forbudt. Jeg fikk tidenes jævligste utslett i fjeset, som først forsvant når jeg kuttet ut Jack3d. Funket fett på trening, men ødelegger ikke livet mitt med det utslettet ass. ALL respekt til de som må leve med akne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flaks jeg har 4 bokser med dette stoffet i seg hehe.

Får vel bruke noe annet til folk kommer med mer konkrete svar :)

Så MP assault reklamerte på boksen de ikke hadde det stoffet i så får vel teste den :)

Har assault selv, meget fornøyd! Gikk på jack3d før men etter å ha lest endel om dmaa fant jeg ut at jeg heller ville over til et dmaa fritt supplement. For meg funker assault like bra som jack3d gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...