Gå til innhold

Jack3d o.l. pre-workout produkter forbudt i Sverige


JohnDoe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hahaha neida, lurte bare på hva gateprisen på dette "pulveret" er nå som vi har myndighetene etter oss........ wait, snakker vi ennå om Jack3d...

Bra! Hahaha:cautious::shifty:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

Annonse

De har laget en nye type jack3d som heter jack3d micro. Som inneholder nye ting som skal funke noe alle den gode gammle orginale jack3d :)

Stemmer det! det eneste jack3d og jack3d micro har til felles er koffein, så er en helt ny formula som visstnok skal være bra! Omtrent alt av pwo blir tatt vekk fra hyllene om dagen, så ser ikke spesielt lyst ut for oss i skandinavia. Selv Muscle Tech sin nye Neurocore er blitt fjernet.. Craze derimot (som i mine øyne er sketchy greier) storkoser seg på toppen av hylla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det! det eneste jack3d og jack3d micro har til felles er koffein, så er en helt ny formula som visstnok skal være bra! Omtrent alt av pwo blir tatt vekk fra hyllene om dagen, så ser ikke spesielt lyst ut for oss i skandinavia. Selv Muscle Tech sin nye Neurocore er blitt fjernet.. Craze derimot (som i mine øyne er sketchy greier) storkoser seg på toppen av hylla.

Bare å bestille fra UK da for ser de sleger alt der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DMAA/Geranium produkter har blitt forbudt her også. Heldigvis har jeg kontakter så jeg får fortsatt tak i den pre-workouten jeg bruker akkurat nå, Thermojet, men må nok finne en erstatning etterhvert. Lurer på om jeg skal prøve Craze. Er egentlig ikke super fan av dmaa produkter. Blir sinnsykt wired av de men de er jo greie i perioder der man har vektnedgang i fokus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...