Gå til innhold

Sverige imorgen! Hva skal jeg handle? :)


Hotslash

Anbefalte innlegg

Imorgen skal jeg til Sverige (svinesund, nordby og strømstad), og mener jeg har lest at proteinpulver og slikt er billig der? Har prøvd å søke, men kommer ikke opp så mye nyttig.

Akkuratt nå går jeg ikke på noen diett (eller har trent på en stund), men tenker at det blir lavkalori med meg. Så er det noen som har noen tips om hva jeg kan kjøpe? Ikke kylling og kjøtt, det har vi nok av. Men proteinpulver, lavkaloribars, ting jeg kan bake sunne desserter jeg kan spise hver dag med?

Kom gjerne med oppskriftene også :) Elsker sjokolade.

Når jeg trener så blir det mest bodyrocking, armhevinger og fjellturer ;) Ønsker meg en fitnesskropp på lavt stadie;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er penger å spare på å kjøpe proteinpulver der iallefall. De har vel iallefall en stor butikk på Nordby med kosttilskudd og det man skulle behøve.

Det er vel proteinpulver, kreatin de aller fleste kjøper der.

Hva du bør kjøpe er vel mer opptil deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal du har proteinpulver så gunn på med denne:

optimum-nutrition-whey-gold-standard-5lb-1293-p.jpg

Double Rich Choko sklir ned som om det var Litago.

Har du næringsinnhold på den? Jeg tenker på om den inneholder rent protein eller proteinkonsentrat og om den inneholder mye fet og karbohydrater per servering? (laktoseintoleranse se...);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du næringsinnhold på den? Jeg tenker på om den inneholder rent protein eller proteinkonsentrat og om den inneholder mye fet og karbohydrater per servering? (laktoseintoleranse se...);)

Google er din venn :)

100%Whey Gold Standard 908g - OPTIMUM NUTRITIONS | Body4you

Gold Standard 100% Whey inneholder laktase og Aminogen fordøyelsesenzymer til å ytterligere forsterkeabsorpsjon og gjøre dette produktet enda mer vennlig for laktoseintolerante personer. *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha! :p

Jeg er helt lost når det kommer til slikt. Bedre ble det faktisk ikke etter jeg søkte på google ;) Finnes jo så utrolig mang forskjellige og forkjellige meninger..

Men denne Wheyen - passer den til meg når jeg vil omforme kroppen min med å få mer muskler å være mer aktiv..? Er ganske tynn, men ganske slafsete :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...