Gå til innhold

Sverige imorgen! Hva skal jeg handle? :)


Hotslash

Anbefalte innlegg

Hvor mye penger er det å spare på proteinpulver og barer i Sverige? Tenkte meg en tur over grensen på lørdag, så spørsmålet er om jeg skal vente med å shoppe nytt pulver til da, eller om jeg like gjerne skal ta det på nett med en gang :eek:

Edit: mottar også gjerne anbefalinger om pulver/barer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har du sikkert allerede vært i Sverige, men kommer allikevel med noen tips!

Det er mye billigere å kjøpe cocosa, kokosmel, mandelmel og stevia på helsekost i Sverige enn i Norge.

På matbutikken pleier jeg å ta med fullkornshvetemel, kesam (kesella), cottage cheese (keso), fun light (mange flere smaker, også fire forskjellige søtet med stevia) steviasøtet ketchup fra Felix, te (de har MYE større utvalg der enn her hjemme).

Også kjøtt da selvfølgelig, om man ikke har fryseren full fra før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøtt er ikke alltid billigere i sverige. Rema selger jo Nordfjord ytrefilet til 140 kr/kg ganske ofte. Riktignok er kvaliteten bedriten. Hele ytrefileter er gjerne billigst (men ikke alltid). Da kan du få skikkelige stykker også, ikke de pannekakene man får i butikken i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at kjøtt ikke alltid er billigere i Sverige, men man må jo nesten se litt hva ting koster her hjemme før man drar, det endrer seg jo ganske ofte...

Pleier selv å fylle vogna med storfe ytrefilet og indrefilet i hele stykker, svin indrefilet/fläskfilet (om ikke de er altfor fettete, det er jammen meg litt opp og ned), kjøttpålegg (kalkunskinke, skinke, spekeskinke, leverpostei (mager), koteletter og karbonadedeig (sjekk fettprosenten den kan variere fra 5-14 %).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...