Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hm, er litt redd for å legge på meg andre plassa. Pleier alltid havne i nederste del av magen og ikkje rumpa eller puppane.

8em0s1

Til vanlig ligger eg på vedlikehold og muligens underskudd noken daga uten at det er med vilje! + styrketrening 3 ganger i veka. Betyr det at eg trener egentlig unødvendig trening? At eg kommer ikkje til å se resultat med mindre eg ligger i overskudd? Eg har jo merka sjølv at eg har fått strammare rumpe og mista endel unødvendig fett på magen som eg hadde, i tilleg til at eg er sterkare i armane og beina.

Styrketrening uten å ligge i overskudd - kas resultat vil det gi? :)

Det vill gi mindre fettprosent, og kan gi deg økt styrke, men du burde ikke være redd for å ligge i overskudd :)

Fortsetter under...

Det vill gi mindre fettprosent, og kan gi deg økt styrke, men du burde ikke være redd for å ligge i overskudd :)

Okei, får vel prøve det :) tenker å begynne på proteinpulver, det vil vel hjelpe meg (til en viss grad) å komme i moderat overskudd, hvist eg spiser ellers som eg har gjort hittil! i tilleg til at eg får i meg proteiner ! :)

Okei, får vel prøve det :) tenker å begynne på proteinpulver, det vil vel hjelpe meg (til en viss grad) å komme i moderat overskudd, hvist eg spiser ellers som eg har gjort hittil! i tilleg til at eg får i meg proteiner ! :)

Høres ut som en grei start :)

Annonse

Annonse

Ja, men hvor det legger seg er forskjellig fra person til person, som p-pille, noen får større pupper og bredere hofter, legger på seg mens andre ikke gjør det

Så da er det kanskje dumt og anbefale det da eller?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...