Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Skrevet
Noen som har lest den lavkarbo-artikkelen som det var i Dagbladet i dag? Hadde ikke mulighet til å kjøpe, men det var noe om "så farlig er lavkarbo".

Jeg spår feilsiterte og mistolkede studier.

Skrevet

Det er "denne" studien som står i avisen, såklart helt håpløst.

Annonse

Skrevet

Ja, som står på dn sine nettsider... Linket til over :D

Skrevet

Bole-Sisson?

Raw vegans <3

Den videoen er så episk! Les godt gjennom den artikkelen durianrider snakker om, du kommer til å le av konklusjonene hans! :D

Apropos lavkarboforkjempere og lean: Eenfeldt, Poleszynski, Hallstensen, Collting, Ferry, Lars Kristian Eriksen osv. Beviser like lite som den videoen!

Skrevet
Den videoen er så episk! Les godt gjennom den artikkelen durianrider snakker om, du kommer til å le av konklusjonene hans! :D

Mannen er gal. Uten tvil.

Apropos lavkarboforkjempere og lean: Eenfeldt, Poleszynski, Hallstensen, Collting, Ferry, Lars Kristian Eriksen osv. Beviser like lite som den videoen!

Robb Wolf, Doug McDuff med flere... jeg har enda til gode å se en ekte veganer som ikke ser ut som et skjelett, med dårlig hår, hud og innsunkne øynehuler.

Skrevet

Eventuelt meg din

Mannen er gal. Uten tvil.

Robb Wolf, Doug McDuff med flere... jeg har enda til gode å se en ekte veganer som ikke ser ut som et skjelett, med dårlig hår, hud og innsunkne øynehuler.

Råveganer her :=)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...