Gå til innhold

Noen her som har fått Restylane i leppene før? Ble dere fornøyd ?


Sky

Anbefalte innlegg

Men selv om det ikke er det første du ser, så er det en del av ansiktet. :p Har man ikkeeksisterende lepper ser man plutselig litt asymetrisk ut. :p Ikke at jeg ville ha fylt på mye om jeg skulle, men bare litt i overleppen for å få litt mer fylde :)

Samme som jeg tenker på, overleppen min er ganske så smal ifht underleppen:) Og om jeg gjør det så er det utelukkende for min egen selvfølelse :) På Aleris i Trheim koster det to tusen for 0,5 ml :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ukjent666

Må bare få sagt det: VÆR DEG SELV FOR GOD'S SAKE! om folk ikke takler at du har "små" lepper(noe de ikke bryr seg en dritt om)! Så kan du be folk dra seg langt vekk. Deres fokus på kropp er jo spinnvilt?

Dette var min mening! Hade:) Og selvfølgelig: lykke til med "fake fake fake":)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få sagt det: VÆR DEG SELV FOR GOD'S SAKE! om folk ikke takler at du har "små" lepper(noe de ikke bryr seg en dritt om)! Så kan du be folk dra seg langt vekk. Deres fokus på kropp er jo spinnvilt?

Dette var min mening! Hade:) Og selvfølgelig: lykke til med "fake fake fake":)

Jeg vurderer det ikke for hva andre synes, jeg vurderer det for min egen del :)

Og mye av det vi jenter pynter oss med for tiden er fake fake fake uansett, hår, negler, tatovert sminke osv. Så hvorfor ikke investere i noe som gjør at en selv føler seg bra? Og blir det ikke så fint, så forsvinner jo Restylane ut av leppene etter en stund uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ukjent666
Jeg vurderer det ikke for hva andre synes, jeg vurderer det for min egen del :)

Og mye av det vi jenter pynter oss med for tiden er fake fake fake uansett, hår, negler, tatovert sminke osv. Så hvorfor ikke investere i noe som gjør at en selv føler seg bra? Og blir det ikke så fint, så forsvinner jo Restylane ut av leppene etter en stund uansett :)

Jeg skjønner jo hvorfor:) Bare min personlige mening! Hehe!;) Akkurat som man trener: utseende/selvfølelse osv osv:)

Men: hvorfor ikke gi seg med alt det fake å være den man er?:) Men som sagt: lykke til!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner jo hvorfor:) Bare min personlige mening! Hehe!;) Akkurat som man trener: utseende/selvfølelse osv osv:)

Men: hvorfor ikke gi seg med alt det fake å være den man er?:) Men som sagt: lykke til!;)

Helt i orden det, vi har alle forskjellige preferanser på slikt :)

Hmm fordi vi lever bare en gang og kan man gjøre noe for å føle seg bedre, så hvorfor ikke? :) Jeg lever litt etter den " alt som gjør meg glad, det er bra " ;) Jo takk du :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har prøvd flere ganger. Jeg har tatt den mengden jeg har fått anbefalt. Veldig fornøyd:) mest fornøyd med mest oppe og litt på midten nede. Du ser at det ikke er ekte, men du ser heller ikke ut som en and så sant du ikke overdriver. Husk å ikke trene samme dag som du har fått gjort innsprøytningen. Dvs ikke etterpå, kan jo gjøre det før;) legg på en ertepose eller liknende så du blir minst mulig blå. Jeg vil også legge til at følelsen i leppene minskes, også når stoffet har gått bort. Stikkemerkene kan også bli vedvarende og rødfargen på leppene mine har blitt svakere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner jo hvorfor:) Bare min personlige mening! Hehe!;) Akkurat som man trener: utseende/selvfølelse osv osv:)

Men: hvorfor ikke gi seg med alt det fake å være den man er?:) Men som sagt: lykke til!;)

Synes ikke fake er så ille. Være den man er? Skal jeg gro busk under armene og i trusa, anskaffe monobryn, la være å bruke deo, parfyme, tannkrem (det er jo fake lukter).. Synes ikke det er så ille å være litt fake. Er man misfornøyd med leppene sine, hvorfor ikke fikse dem? Jeg har mye fake på og i kroppen min, men ser helt ekte ut og er fornøyd selv. Vil ikke si at jeg er mindre "den jeg er" fordi jeg er litt fake :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke fake er så ille. Være den man er? Skal jeg gro busk under armene og i trusa, anskaffe monobryn, la være å bruke deo, parfyme, tannkrem (det er jo fake lukter).. Synes ikke det er så ille å være litt fake. Er man misfornøyd med leppene sine, hvorfor ikke fikse dem? Jeg har mye fake på og i kroppen min, men ser helt ekte ut og er fornøyd selv. Vil ikke si at jeg er mindre "den jeg er" fordi jeg er litt fake :D

Det skal mye til for å ikke være fake nå til dags :) Det meste vi bruker for å pynte oss gjør oss fake, ja selv det å ta en tatovering gjør oss vel egentlig fake siden blekk ikke hører hjemme i huden :p Restylane går jo faktisk bort etter en viss tid :)

Jeg har tatoveringer, piercinger, exstensions og har tatt en bukplastikk, så jeg ser ingen grunn til å nekte meg selv å føle meg bra ved å fylle i litt i overleppa mi :) Så lenge man føler seg bra ved det man gjør, hvorfor ikke liksom :) Mange damer med silikonpupper feks, ikke mye ekte det heller, men det gjøres for det, fordi jenter med små pupper ikke føler seg like kvinnelige feks :)

Skulle vi vært helt naturlige hadde vi måttet traske rundt naken og full av hår overalt, sånn satt på spissen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nok en smule an på hvor mye man fyller i, ingen planer om noe duckfuckface her nei :p

Skjønner det godt jeg ;) at du vil, altså :)

Fake hår, fake boobs, fake negler, fake mage (meg -snart :D ), fake tenner, fake bryn, alt er liksom ok, men lepper - iiiiik.

Er nok av samme grunn som at mange er skeptiske mot tattoverte bryn - man har sett alle de stygge resultatene. De fine og "naturlige" legger man ikke merke til :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det godt jeg ;) at du vil, altså :)

Fake hår, fake boobs, fake negler, fake mage (meg -snart :D ), fake tenner, fake bryn, alt er liksom ok, men lepper - iiiiik.

Er nok av samme grunn som at mange er skeptiske mot tattoverte bryn - man har sett alle de stygge resultatene. De fine og "naturlige" legger man ikke merke til :p

Fake mage snart? Skal du operere ? :) Ja glemte jeg å ramse opp, jeg har hele to fake tenner selv ;) Og snart får jeg hofteplastikk og lårplastikk også, for å fjerne slapp hud :)

Skjønner godt at folk er skeptisk, tvert man hører Restylane så tenker man jo på alle de sjokkbildene av duckfacejenter som florerer på nett :o

Men bittelitt i min smale overleppe vil bare bli en slik hmmmm det er noe nytt der, men man klarer ikke helt å se hva;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er ikke ment til noen spesielle, men må bare si at jeg blir litt oppgitt når det er så mange som setter likhetstegn mellom restylane i leppene og duck lips. Bare fordi det er noen som er litt resty-happy i hollywood etc, så betyr jo ikke det at alle resultatene blir sånn! Som det blir sagt her, så kan man jo få et utrolig fint naturlig uttrykk hvis man går for en naturlig fremheving, og går til noen som har litt peiling. Dessuten er det jo mange som kanskje ikke er helt heldige med symmetrien på leppene, har veldig veldig tynn overleppe etc. På samme måte som en helt flatbrystet kvinne kan ønske seg en brystforstørring for å føle seg mer feminin -- hva er egentlig galt med å "jevne ut" uttrykket litt, så lenge man trives med resultatet? Eksempel:

jennifer-garner-before-afte.jpg

Det er ikke snakk om plastic surgery overload...gawd. Drit i å dra alle under én kam da.

/end rant. Sorry...måtte bare. carry on! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...