Gå til innhold

Børge Fagerlis Healt & Fitness Consept, noen som har prøvd dette???

Anbefalte innlegg

Gjest Guromalla
Skrevet

Har lest litt om Børge Fagerlis Health & Fitness Consept, å ble litt nysgjerrig.

Har ikke funnet noen diskusjoner om det, så lurer bare på om det er noen som har fulgt det og gått greit ned i vekt av det?

Ser det er på en måte et lavkarbokosthold, men samtidig blir det ganske mye mer enn det jeg har prøvd før, så hadde vært gøy å høre andres anbefalninger.
:)

Er litt matlei etter å ha gått på lavkarbo og PSMF en god stund nå, så tenkte jeg skulle prøve denne versjonen så snart jeg har fått satt meg inn i den. Den gir en god del mer valgmuligheter ser jeg...

Fortsetter under...

Skrevet
  "Guromalla skrev:

Har lest litt om Børge Fagerlis Health & Fitness Consept, å ble litt nysgjerrig.

Har ikke funnet noen diskusjoner om det, så lurer bare på om det er noen som har fulgt det og gått greit ned i vekt av det?

Ser det er på en måte et lavkarbokosthold, men samtidig blir det ganske mye mer enn det jeg har prøvd før, så hadde vært gøy å høre andres anbefalninger.

Er litt matlei etter å ha gått på lavkarbo og PSMF en god stund nå, så tenkte jeg skulle prøve denne versjonen så snart jeg har fått satt meg inn i den. Den gir en god del mer valgmuligheter ser jeg...

Jeg spiser sånn delvis etter denne modellen (jeg spiser ikke stivelsesrike produkter). Jeg har gått ned 4 kg siden forrige fredag. Men, jeg har også trent mye mindre :)

Det er ganske enkelt. Fyll på med grønnsaker som du lyster (gulrøtter, erter og mais tilhører karbokvota, ikke grønnsakskvota), en gitt andel protein og 10-20 gram fett i hvert måltid med mindre du spiser feit fisk eller kjøtt.

Skrevet
  "Velvet skrev:

Det er ganske enkelt. Fyll på med grønnsaker som du lyster (gulrøtter, erter og mais tilhører karbokvota, ikke grønnsakskvota), en gitt andel protein og 10-20 gram fett i hvert måltid med mindre du spiser feit fisk eller kjøtt.

Må ikke glemme 150-200 gram frukt. Er en grunn til at enkelte har kalt H&F for fruktdietten. Stivelsesrike karbs er også tillatt etter trening (mange som glemmer å lese teksten nederst om tilpasninger til trening og aktiv livsstil)

Skrevet
  "Oddis skrev:
Må ikke glemme 150-200 gram frukt. Er en grunn til at enkelte har kalt H&F for fruktdietten. Stivelsesrike karbs er også tillatt etter trening (mange som glemmer å lese teksten nederst om tilpasninger til trening og aktiv livsstil)

Jo, men det er ikke tillatt denne uken på min HF-tilpasset diett:P

Annonse

Skrevet
  "Velvet skrev:
Jo, men det er ikke tillatt denne uken på min HF-tilpasset diett:p

Frukt for fett tapp er veldig gunstig. Du burde spesielt vurdere det etter intervall trening og styrketrening :)

Skrevet

Gikk forøvrig ned ca 20 kg i 2010 på H&F med litt innblandinger av Børge Fagerli sitt Advanced Concept (mer karbs etter trening og faste måltid). Så det fungerte bra for meg. Fordelen er at man slipper å telle kalorier med et slikt kosthold.

Skrevet
  "Oddis skrev:
Jeg går for tiden på PSMF-tilpasset diett. Har bare gjort noen små justeringer som å legge til 100-150 gram fett og 2-300 gram karbohydrater til dagen :D

"BadWolf skrev:
Frukt for fett tapp er veldig gunstig. Du burde spesielt vurdere det etter intervall trening og styrketrening :)

Itte je som har lagt opp :p

Så tenker at jeg venter til det blir lov sånn en gang i neste uke :p

Gjest Guromalla
Skrevet

Etter det jeg har lest, så virker det hvertfall som det skal funke da! :)

Så satser fullt f.o.m. i morgen! :D

Tusen takk for alle svar! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...