adrian ulvatne Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 Jeg er så glad jeg klarte å gå ned 33kg på 4 mnd!!! Admira, Kristin Charm, Velvet og 4 andre 7 Siter
Vrengtpolvott Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 Gratulerer! Veldig bra jobba Silje K 1 Siter
Admira Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 Gratulerer Du må dele med oss hva du har gjort Siter
adrian ulvatne Skrevet 17. juni 2012 Forfatter Skrevet 17. juni 2012 "Admira skrev: Gratulerer Du må dele med oss hva du har gjort Det jeg gjorde var å spise masse fiber å frukt, å middag var for eksempel kylingfilet med grønsaker (masse hvit kjøtt), åsså tar jeg omega 3 vær eneste dag , jeg var nesten hele tiden ute i aktivitet. jeg hadde nesten ikke en dag på de 4 mnd som jeg spiste noe som helst usunt, så nå som jeg har nådd målet mitt, skal jeg endelig markere musklene mine jiippiii <3 Kristofferm 1 Siter
Admira Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 "adrian ulvatne skrev: Det jeg gjorde var å spise masse fiber å frukt, å middag var for eksempel kylingfilet med grønsaker (masse hvit kjøtt), åsså tar jeg omega 3 vær eneste dag , jeg var nesten hele tiden ute i aktivitet. jeg hadde nesten ikke en dag på de 4 mnd som jeg spiste noe som helst usunt, så nå som jeg har nådd målet mitt, skal jeg endelig markere musklene mine jiippiii <3 Kjempe bra jobba!! Utrolig imponert Keep it up!! Siter
adrian ulvatne Skrevet 17. juni 2012 Forfatter Skrevet 17. juni 2012 "Admira skrev: Kjempe bra jobba!! Utrolig imponert Keep it up!! Tusen takk i will Admira 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.