Gå til innhold

Grepsstyrke


Nich

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mange gode tips her, tusen takk for det!

Problemet med magnesium er at det ikke er helt akseptert av de ansatte der jeg trener. Men hvis jeg bruker det i smug så går det greit. Det hjelper hovedsaklig på det LtdEdFred snakker om, at man blir fuktig i hånda, men er styrken jeg mangler litt på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gode tips her, tusen takk for det!

Problemet med magnesium er at det ikke er helt akseptert av de ansatte der jeg trener. Men hvis jeg bruker det i smug så går det greit. Det hjelper hovedsaklig på det LtdEdFred snakker om, at man blir fuktig i hånda, men er styrken jeg mangler litt på :)

pleie å gå greit hvis du har d oppi ein påse å ikkje søle:) e vell ikkje heilt bra der eg trene heller, men så lenge eg ikkje strør kvitt pulver øve heile senteret så går d fint:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gode tips her, tusen takk for det!

Problemet med magnesium er at det ikke er helt akseptert av de ansatte der jeg trener. Men hvis jeg bruker det i smug så går det greit. Det hjelper hovedsaklig på det LtdEdFred snakker om, at man blir fuktig i hånda, men er styrken jeg mangler litt på :)

Visst du ikke vil strø pulver utover hele sentret kan du teste flytende kalk (http://www.xxl.no/villmarksliv/klatring/klatreutstyr/flytende-kalk-250-ml-1076115?searchWord=flytende), bruker det selv og funker supert! Et par dråper holder i massevis, ingen hvite spor rundt på sentret og ingen svette hender under markløft :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  1. før klarte jeg såvidt 5-6 rep på 90 kg mark uten reimer, så hadde jeg en lang pause fra vanlig styrketrening -og brukte heller de 1-2 dagene i ukene å klatre---2 mnd senere tok jeg lett 90 kg uten reimer 10 rep. merket sinnsykt stor forskjell!!!

personlig føler jeg at jeg "jukser " når jeg ibruker reimer..men har begynt å kjøre de to første setten med reimer og de to siste med (slik at jeg ka konsentrere meg på ryggen og heller slenge på litt mere vekter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

denne bruker jeg. søler ikke, støver ikke, tørker fort og den varer nesten ei hel trening :) Får veldig bra grep med den :)

http://www.vpg.no/Avdelinger/Produkter/Klatring/Kalkposer-og-kalk/Kalk/Singing-Rock-Magnum-Liquid-Chalk-150ml--122266-p0000042532.aspx

Skriver under på den, genial ting, billig og varer i en halv evighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...