rudboy Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 "Norwegian Athletic Forum"-gruppen på Facebook redder en rolig kveld på jobb for min del, herregud den gruppen der slutter aldri å forundre meg #broscience Aurelius, Tonje_86 og Therese 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 "Norwegian Athletic Forum"-gruppen på Facebook redder en rolig kveld på jobb for min del, herregud den gruppen der slutter aldri å forundre meg #broscience Åh, er du der du og.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest QueenWinther Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 "Norwegian Athletic Forum"-gruppen på Facebook redder en rolig kveld på jobb for min del, herregud den gruppen der slutter aldri å forundre meg #broscience De klarer ikke slutte å snakke om PWO, herreguuud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rudboy Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Åh, er du der du og.. Hehe,ja, må innom og lese litt broscience i blant Den tråden din eskalerte litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rudboy Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 De klarer ikke slutte å snakke om PWO, herreguuud Heart attack is tha shit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Hehe,ja, må innom og lese litt broscience i blant Den tråden din eskalerte litt Haha. Koser meg jeg Men skulle da egentlig hatt en skikkelig svar snart.. Ikke bare broscience og ei som ikke klarer å diskutere og bekrefte påstandene sine..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rudboy Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Haha. Koser meg jeg Men skulle da egentlig hatt en skikkelig svar snart.. Ikke bare broscience og ei som ikke klarer å diskutere og bekrefte påstandene sine..... Jeg ville ha postet spørsmålet her på fitnessbloggen istedet Aurelius 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Jeg ville ha postet spørsmålet her på fitnessbloggen istedet Ja, jeg postet der der tidligere i dag da jeg ikke hadde tilgang på pc, så var lettere å skrive på fb og ikke FB rudboy 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morel Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Ja, jeg postet der der tidligere i dag da jeg ikke hadde tilgang på pc, så var lettere å skrive på fb og ikke FB Hvorfor døde tråden din ut ? Den var gøy! rudboy 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Hvorfor døde tråden din ut ? Den var gøy! Jeg vet! Hmm... hva skal jeg finne på da? Skriv noe morsomt da! En av dere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rudboy Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Hvorfor døde tråden din ut ? Den var gøy! Hun påståelige dama ble vel eid av Stokkeland Aurelius, Morel og LeanMachine 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Hun påståelige dama ble vel eid av Stokkeland Akkurat! nå ble jeg nysgjerrig på hvem dere er som kommenterer.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Best av de beste på tv 2 NÅ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rudboy Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Akkurat! nå ble jeg nysgjerrig på hvem dere er som kommenterer.... Jeg kommenterer ikke i det "forumet" i det hele tatt, ikke tar jeg PWO, ikke sprer jeg broscience, og ikke orker jeg ikke å kjempe mot de påståelige nissene der Men det er utrolig moro å lese det som skrives der LeanMachine 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rudboy Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Kan vi andre få høre hva påstanden var? Det hele startet vel her, og da folk etterlyste kilder på det hun hevdte, så ble det helt stille fra dama "Sukker lagrer seg som fett på kroppen og kan ikke tilføre deg noe konstruktivt på noen måte,hverken vitaminer protiner el sportoff...tilfører du kroppen søtholdig mat/gotteri vil det også danne ett avhengighets behov du vil slite med senere.Ser ikke poenget i å tilføre kroppen fett og el sukker den ikke trenger." Therese, LeanMachine og Aurelius 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Sesong 8 av Big Bang Theory! Alle barna gleder seg:happy: Ååå jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wingeer Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Det hele startet vel her, og da folk etterlyste kilder på det hun hevdte, så ble det helt stille fra dama "Sukker lagrer seg som fett på kroppen og kan ikke tilføre deg noe konstruktivt på noen måte,hverken vitaminer protiner el sportoff...tilfører du kroppen søtholdig mat/gotteri vil det også danne ett avhengighets behov du vil slite med senere.Ser ikke poenget i å tilføre kroppen fett og el sukker den ikke trenger." Er påstanden egentlig så ille om man snakker om raffinert sukker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rudboy Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Er påstanden egentlig så ille om man snakker om raffinert sukker? Jeg har ikke snøring på dette, bare synes hele diskusjonen og hennes diskusjonsteknikker var litt morsom LeanMachine og wingeer 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Jeg kan sverge på at sukker er like avhengihetsskapende som narkotika... uten vitenskapelig bevis, men alikevel... Haha, det tror jeg også, men jeg vet at det ikke er tilfellet. Det bare virker veeldig sånn når man kjeder seg og ikke får sjokoladen sin.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiwas Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Og Penny har klippet seg kort!!! Hva synes du om det Tiwas ? Statusen min på Facebook ca 07 i morges... Sooo...last season of Big Bang Theory, Shelden leaves to live "the hobo lifestyle". Ok, we all knew that. Now, in real life Jim (who plays Sheldon) is gay. Sure. Nothing wrong with that. But here's the interesting part: In the new season, Penny has short hair. It's actually the same 'do as Sheldon sports. I'm usually no conspiracy theorist, but - is there a pattern here? Did Leonard talk Penny into it to reduce his longing for his partner? After all, Leonard and Sheldon *do* sound like an old married couple Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.