Gå til innhold

Harry å løpe i singlet?

Gjest Banan Arne

Anbefalte innlegg

Gjest Banan Arne

Heisann. Har tatt noen løpe turer i singlet som ligner noe på det bildet under (bare ikke med stygg rygg) og føler at jeg får ekstremt mye blikk. Så da kommer spørsmålet? Harry eller ikke? Jeg synes bare det veldig behagelig å jogge ned til treningssenteret i det samme som jeg skal trene i.

free-shipping-men-s-gym-fitness-yoga-body-building-wears-singlet-shorts-.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer veldig ann på typen singlet syns jeg, men sånn generelt er det litt harry, da singlet generelt er harry. Men hvorfor bry seg om det når en trener? Du sier jo selv at det er veldig behagelig, som er det som bør ha noe å si for hvilke klesplagg en bruker når en trener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Banan Arne
Kommer veldig ann på typen singlet syns jeg, men sånn generelt er det litt harry, da singlet generelt er harry. Men hvorfor bry seg om det når en trener? Du sier jo selv at det er veldig behagelig, som er det som bør ha noe å si for hvilke klesplagg en bruker når en trener.

hahaha.. jaja.. egentlig å bryr jeg meg ikke om det.. men når biler begynner å tute.... da lurer man jo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brukernavn

Du gjør deg selv en enorm tjeneste ved å basere hovedparten av selvfølelsen din på hva du selv mener og syntes om ting. Selvfølgelig vil det være en del av deg som reagerer hva andre mennesker sier, det er slik vi er skapt som sosiale vesener.

On topic så dem vel et stykk sexy mannebein som var ute og løpte, du burde bare vende deg til mer oppmerksomhet jo mer trent du blir, selv liker jeg å jogge i baris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen synes det er harry og selv trener i større klær selv om det er plagsomt varmt, da er de forfengelige, synes jeg. Jeg fikser ikke å trene i annet en singlet, men synes også det er pent at skuldrene synes, så jeg har ikke noe problemer med det på hverken menn eller damer. Bruk det du liker , og får du oppmerksomhet er den trolig positiv og pga kroppen din, ikke singleten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i hva andre syns ;) Kle deg i det du syns er komfortabelt..Dog uten å blotte deg for det ekke lov tror jeg:p

Kjør på med singlet:)

Jeg skulle gjerne ha trent i bare sports-bh, men det er ikke helt stuerent (les:studiorent) dessverre. Det blir jo varmt, særlig framover nå. På EVO Nordstrand, som ligger i øverste etg med vindustak sola kan steke inn gjennom og hvor det er lavt under taket var det for varmt sist jeg trente. På 17 mai er jeg kanskje den eneste som trener, så da kan jeg trene uten singlet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...