Gjest Banan Arne Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Heisann. Har tatt noen løpe turer i singlet som ligner noe på det bildet under (bare ikke med stygg rygg) og føler at jeg får ekstremt mye blikk. Så da kommer spørsmålet? Harry eller ikke? Jeg synes bare det veldig behagelig å jogge ned til treningssenteret i det samme som jeg skal trene i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarjeii Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Care, er det varmt løper jeg gjerne i baris! Kirill W. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svekling Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Kommer veldig ann på typen singlet syns jeg, men sånn generelt er det litt harry, da singlet generelt er harry. Men hvorfor bry seg om det når en trener? Du sier jo selv at det er veldig behagelig, som er det som bør ha noe å si for hvilke klesplagg en bruker når en trener. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eelise Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Kunne godt sett fler gutter med singlet liksom.. :whistling: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Banan Arne Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Kommer veldig ann på typen singlet syns jeg, men sånn generelt er det litt harry, da singlet generelt er harry. Men hvorfor bry seg om det når en trener? Du sier jo selv at det er veldig behagelig, som er det som bør ha noe å si for hvilke klesplagg en bruker når en trener. hahaha.. jaja.. egentlig å bryr jeg meg ikke om det.. men når biler begynner å tute.... da lurer man jo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svekling Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 ^Sikkert fordi du såg jævlig sexy ut. For noen måneder siden kjørte det en arbeidsbil forbi meg og karen i bilen hylte "WANKER!!! " Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Assie Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Folk kan vel gå med singlet om man vil, jeg liker og alltid trene i singlet. om folk gir deg blikk er det enten fordi de mirer' eller at de bare er retards. Bicepsbro 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tamadeus Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Sykt at vi/du lever i en verden der man må spørre om slikt. Kirill W. og Lloyd 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bicepsbro Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Sykt at vi/du lever i en verden der man må spørre om slikt. Word! Samme med: "Under øvelser føler du deg mest sexy" "Hva liker du best å se på gutter når de trener" og flere slike... Jeg griner litt inni meg når jeg ser sånne tråder. Lloyd og Kirill W. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brukernavn Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Du gjør deg selv en enorm tjeneste ved å basere hovedparten av selvfølelsen din på hva du selv mener og syntes om ting. Selvfølgelig vil det være en del av deg som reagerer hva andre mennesker sier, det er slik vi er skapt som sosiale vesener. On topic så dem vel et stykk sexy mannebein som var ute og løpte, du burde bare vende deg til mer oppmerksomhet jo mer trent du blir, selv liker jeg å jogge i baris! Kirill W. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VegarL Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Drit i hva andre syns Kle deg i det du syns er komfortabelt..Dog uten å blotte deg for det ekke lov tror jeg:p Kjør på med singlet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imu Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Om noen synes det er harry og selv trener i større klær selv om det er plagsomt varmt, da er de forfengelige, synes jeg. Jeg fikser ikke å trene i annet en singlet, men synes også det er pent at skuldrene synes, så jeg har ikke noe problemer med det på hverken menn eller damer. Bruk det du liker , og får du oppmerksomhet er den trolig positiv og pga kroppen din, ikke singleten:) Kimae 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imu Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Drit i hva andre syns Kle deg i det du syns er komfortabelt..Dog uten å blotte deg for det ekke lov tror jeg:p Kjør på med singlet:) Jeg skulle gjerne ha trent i bare sports-bh, men det er ikke helt stuerent (les:studiorent) dessverre. Det blir jo varmt, særlig framover nå. På EVO Nordstrand, som ligger i øverste etg med vindustak sola kan steke inn gjennom og hvor det er lavt under taket var det for varmt sist jeg trente. På 17 mai er jeg kanskje den eneste som trener, så da kan jeg trene uten singlet. VegarL 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.