Gå til innhold

sjokolade <3


Christine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Brukernavn007
Joda, jeg har egg ;)

Da kan du jo lage eggedosis:p (tror ikke jeg hadde helt godt av å smelle hodet i benkpress stanga...:rofl:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Jeg har jo ikke sukker :p haha

Au! hvordan klarte du det? :rofl:

Går sikkert ann å bruke sukrin elle noe lignende?;)

Hehe, jo altså, du vet:rofl: Jeg satt på gulvet å noterte i notatblokken min jeg da, og så reiser jeg meg opp og rett i ene enden av stanga. Lagte litt lyd kan man si, flaks at SATS var fullt av mennesker akkurat da:rofl: Ble litt surrete etterpå:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Har ikke såntnoe heller :p Men har ingen planer om å lage meg brownies foreløpig uansett ;)

hahaha, uff da! hørtes virkelig ikke behagelig ut! Flaks at det var noen der til å hjelpe! :rofl:

Hehe, nei en får vente til helga med sånne utskeielser;) Var ingen av dem som hjalp da, alle bare så veldig rart på hun blondina som bråker så fælt med benkpressen. Haha, noen ganger skulle jeg ønske jeg kunne se meg selv når jeg klarer å få til sånneting:rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går sikkert ann å bruke sukrin elle noe lignende?;)

Hehe, jo altså, du vet:rofl: Jeg satt på gulvet å noterte i notatblokken min jeg da, og så reiser jeg meg opp og rett i ene enden av stanga. Lagte litt lyd kan man si, flaks at SATS var fullt av mennesker akkurat da:rofl: Ble litt surrete etterpå:p

auu, stakkar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg først spise sjokolade så spiser jeg en sjokolade! Blir noe feil om man skal prøve å "sunnifisere" alt av mat. Da vil man måtte ta i bruk allslags kjemikalier og annet for å få smak og konsistens riktig. Spørsmålet blir jo da tilslutt hva som er værst. En skikkelig sjokolade i uken, eller en "sunn" sjokolade om dagen.

Helt enig.., Er ikke fote jeg spiser sjokolade, men sjokolade skal være ordentlig sjokolade :D Man dør ikke av litt sukker en gang i blant :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...