Gå til innhold

Proteinpulver butikker: hvem gir smaksprøver og hvilket proteinpulver?

Anbefalte innlegg

Gjest Ukjent666

Har alltid hatt PF sitt whey 100% protein! Men vurderer å kjøpe nytt når 3kg er tom! Og da er det jo greit med smaksprøver?

Kunne tenkt meg smakene: jordbær/sjoko. Og evt: hva kan brukes til div baking?

Noen som har fått prøvesmaker hos noen? Fikk hos PF for et par år siden. og holdt meg til 100% whey da...

Noen tips?

Fortsetter under...

Fikk beskjed fra PF at de ikke har flere smakprøver og at jeg måtte prøve igjen om en mnd :p

Fikk nytt proteinpulver igår fra gymgrossisten: Stacker 100% whey chocolate royal, og det smaker virkelig kjempegodt, myye bedre enn PF sitt..! :)

Gjest Ukjent666

Ahh ok! Får evt bare høre med de forskjellige da! Noen som vet hva som gjelder når det er baking osv?

Hvis man f.eks skal lage muffins/kake eller proteinpannekaker? Ligg udigg å bruke f.eks sjokoladeprotein som proteinpannekake? Eller?xD

Ahh ok! Får evt bare høre med de forskjellige da! Noen som vet hva som gjelder når det er baking osv?

Hvis man f.eks skal lage muffins/kake eller proteinpannekaker? Ligg udigg å bruke f.eks sjokoladeprotein som proteinpannekake? Eller?xD

Bakepro er ett protein som kan brukes til baking og er uten smak, ex Bake Pro - Gymgrossisten : Kosttilskuddet Protein Whey-80 Gainer Pro Trening Kreatin finner du hos Gymgrossisten™

Annonse

www.myrevolution.no sender ut prøver :D kjempeeegodt proteinpulver (myoprotein) :)

høres bra ut, mener jeg fikk nei den gangen jeg hørte og de nevnte at de hadde smaksgaranti så hvis det ikke falt i smak kunne jeg sende i retur., forøvrig samme svaret som x-life og myoshop gidde, jeg kan huske feil med myrevolution sitt svar men har ihvertfall ikke fått prøver hos de før her..

høres bra ut, mener jeg fikk nei den gangen jeg hørte og de nevnte at de hadde smaksgaranti så hvis det ikke falt i smak kunne jeg sende i retur., forøvrig samme svaret som x-life og myoshop gidde, jeg kan huske feil med myrevolution sitt svar men har ihvertfall ikke fått prøver hos de før her..

Om du går på "kontakt" og velger smaksprøver, så skriver du bare adressen din så får du tilsendt :)

Annonse

• 9 måneder senere...

Hei! Er kjempe lett å lage egne proteinpannekaker! Erstatt bare væsken med vann og mager kesam, når det gjelder eggene bruker du 2-4 eggehviter for hvert egg som står i oppskriften (men greit å bruke i alle fall et helt egg med plomme). Erstatt noe av hvetemelet med grovt (etter smak) og ha gjerne i litt havregryn! Ha i sukker i forhold til ditt formål, selv bruker jeg ikke sukker i det hele tatt. (PS: jo mer egg og kesam, jo mer protein)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...